حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

تاسوعا و عاشورای حسینی

 

 

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین

و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

 

سلام بر کسی که جبرئیل به وجودش فخر میورزد

سلام بر کسی که میکائیل گهواره جنبان او بود

سلام بر کسی که تربتش شفا ٬ زیر گنبدش اجابت دعا و

ذریه اش ائمه هدی

سلام بر کسی که ملائکه آسمان بر او گریان شدند

سلام بر کسی که گریبانها برای او چاک شدند

و

سلام بر کسی که قلبش از مصیبت تو جریحه دار و اشکش جاریست

 

 

التماس دعا

 

 

 

۷۰۲

 

 

وقتی خدای آسمون بنده هاشو می آفرید


رو پیشونی هر کسی قصه سرنوشتی چید


با قلم خوشبختیها


با جوهر طلایی رنگ


رو پیشونیها می نوشت قصه خوب سرنوشت


وقتی که نوبتم رسید


مرغک بخت من پرید


قلم نوک طلا شکست


جوهر فقط سیاهی زد 


وقتی خدا اینجوری دید


از مرغ غم یه پر کشید


با قلم بدبختیها


با جوهر سیاهیها


رو پیشونی من نوشت :


قصه تلخ سرنوشت . . .

 

 

۷۰۱

 

 

پلکانی گذاشتم تا به خدا برسم .. اما نیمه راه افتادم ...

دوباره راهم را آغاز کردم .. باز افتادم ...

 چند بار این کار را تکرار کردم اما افتادم ...

 آخر فریاد زدم و گفتم :

خدا من میخواهم به تو برسم چرا این چنین میکنی

خدا گفت : میخواهم ببینم تا چه حد مرا دوست داری ؟ ...

 گفتم : چگونه ؟ ... گفت آنقدر تو را به زمین انداختم تا تو اعتراض

 کنی و هر وقت تو این چنین کردی فهمیدم

که تا همان قدر مرا دوست داری ...

 گفتم : نه خدا این گونه نیست ... گفت : هست ...

چون اگر مرا دوست داشتی هر چه قدر هم می افتادی

 باز به خاطر من و عشق من هیچ نمیگفتی

.

.

خدایا کمکم کن

 

سال نو میلادی

 

 

 

HAPPY NEW

 

YEAR

 

 

عید غدیر

 

 

عید غدیر خم

 بر همه دوستان عزیزم مبارک

 

غمهاتون کوتاه

دلتون شاد

 

روز مرگ عشق

 

امروز روز مرگ کسیست . . .

 

 

روز مرگ کسی که دنیارو از چشمای اون میدیم

کسی که به عشق او زنده بودم

ولی . . .

امروز اونو توی قلم کشتمش

.

.

 

۷۰۰

 

 

به تو نرسیدم اما خیلی چیزا یاد گرفتم یاد گرفتم به خاطر کسی که دوستش دارم باید دروغ بگم

یاد گرفتم هیچ وقت هیچ کس ارزش شکستن غرورمو نداره

یاد گرفتم تو زندگیم به اون که بفهمم چقدر دوستم داره هر روز دلشو به بهونه ای بشکنم

یادگرفتم گریه های هیچ کس رو باور نکنم

یاد گرفتم بهش هیچ وقت فرصت جبران ندم

یاد گرفتم هر روز دم از عاشقی بزنم ولی اما از کجا بگم از کی بگم از چی بگم....

می خوام همین جا دلمو بشکنم .خوردش کنم تا دیگه عاشق نشه.

تا دیگه کسی رو دوست نداشته باشه

تو این دوره زمونه نباید کسی احساس تو رو بدونه وگرنه اون تو رو میشکنه

میخوام بشم همون آدم قبل

کسی که از سنگ بود ودور و برش دیواری از سکوت وبی تفاوتی

دو روزه دنیا ارزش اینو نداره که بخواد همه اش به غصه وغم بگذره

می خوام برم جایی که هیچ کسی منو نشناسه

اینجا نمی تونه جزیره ی بهشت من باشه

می خوام تنها باشم

از خودم هم دور بشم

نباشم

 نبـــــــــاشــــــــــــم