حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۷۲۰

 

 

صبر کردن دردناک است و فراموش کردن دردناکتر 

 

ولی   

از همه دردناکتر این است که  

ندونی که باید صبر کنی یا فراموش ... 

 

 

 

 

نظرات 51 + ارسال نظر
shima جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:30 http://ghomarbuz.blogfa.com

سلام یاسمین جان
میتونم بپرسم چرا انقد غمگینی؟
وبت سیاه سیاه پروفایلتم غم!
پیشم بیا

صالح شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:13 http://www.rakhshani.LXB.ir

ممنون

sara پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:02 http://kindness2all.blogfa.com

Be nazaram dardnaktar az hame ine ke yeruz befahmi alaki sabr kardio hamechiz tamum shodeo faghat 1 mosht khatere vasat munde ke barhao barha tu zehnet moruresh mikonio ashk mirizi,hatta age unkhaterat chand saat bashe

مریم پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 http://www.mylove710.blogfa.com

عزیزم میدونم طول میکشه و سخته ولی سعی کن از قلبت بیرونش کنی اون لیاقت عشق تو رو نداره امیدوارم بتونی فراموشش کنی و زندگی خوبی داشته باشی.شعار نمیدم منم وضعیت تو رو دارم ولی میسوزمو میسازم فقط چاره اش اینه که بهش فکر نکنی.اگه میشه آدرس وبلاگمو بذار تو لینکات ممنون میشم.امیدوارم حالت خوب بشه

ترنم پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:17

واقعا عالییییییییییییی بود، ظاهرا جدی جدی تو هم مثل من بدجور تنهایی؟؟!!!!! تنها و غمگین....
بازم بهت سر میزنم

سلام ترنم عزیزم
تنها!!!!تنهایی!!!تنها شدن!!!!
هییییییییی
دلت شاد
غمهات کوتاه

فاطیما۷۲ یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 http://www.fatima72.blogfa.com

منتظرم

عباس شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:44 http://bedonabelmohabat.blogsky.com

درد کشیده ی جامعه!
حرفات عین حرفای آدمای دیگه است

از بهشت... جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:17

ناخدایی که نمی داند مقصدش کجاست. هر بادی برایش باد مخالف است. اگه ایمیل شیرین رو داری برام بفرست . بفرست به ایمیلم. بهشت

سلام
شیرین کیه؟؟؟

وحید چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 http://ajayebeh.blogfa.com

سلام خسته نباشین
وبلاک زیبا وماهی بود خیلی خیلی قشنگ بود.........



همیشه نیستن درد نیست بودن هم دردی دارد....


منتظرتم.

سمی سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:15

سلام خوشم اومد مثل منی ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

حسن محمدیان چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:46 http://www.face2face70.blogfa.com

سلام تو هم مثل من غم زده ی ولی توبروز دادی من نه یه سری به مابزن

کیانا چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54

سلام
من تازه به وبلاگت اومدم و چند تا از مطلب ها تو خوندم.صدات خسته است و دلت شکسته منم تا یک ماه پیش وضعیت تو رو داشتم اما یک نفر بهم کمک کرد مطمئنم تو هم اونو میشناسی مطمئنم باهاش حرف زدی اما ازش کمک نخواستی و فقط پیشش شکایت کردی.مطمئن باش اگر ازش کمک بخوای حتما کمکت میکنه شک نکن و اینو بدون هیچکس غیر از اون نمیتونه حرفایی که ته ته قلبته رو بخونه .هیچکس نمیتونه.از ته ته ته قلبت بگو خدایا دلم شکسته نمینتونم فراموشش کنم کمکم کن هر چی که دلت میخواد بگو هرچی که اذیتت میکنه هرچی که رو دلت سنگینی میکنه بهش بگو مطمئن باش کمکت میکنه اون همه رو به یک اندازه دوست داره فقط بعضی از ماها به جای کمک خواستن ازش شکایت میکنیم و بهش پشت میکنیم و نمیذاریم کمکمون کنه .من خودم این کارو کردم یک روز ازساعت 12 تا ساعت 4 صبح گریه کردم و تمام چیز هایی که اذیتم میکرد رو بهش گفتم فرداش انگار یه بار بزرگ از روی دوشم برداشته شده بود دیگه حرفاش و خاطراتم با اون اذیتم نمیکرد تو هم ازش کمک بخواه.بهم قول میدی؟
امیدوارم روزی بشه که اسم وبلاگت و فضاش رو عوض کنی و اون رو به یه محیط شاد تبدیل کنی.مطمئنم اون روز میاد.
همیشه شاد باشی!

سلام کیانای عزیزم
کاش منم مثل تو میتونستم بارها امتحان کردم اما شاید از ته دلم پیشش نرفتم که جواب نگرفتم ..نمیدونم..
واسه ی من و واسه همه ی اونایی که مثل من هستن دعا کن
غمهات کوتاه
دلت شاد

حامد پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 http://www.bahareshadi.blogsky.com

کارتون حرف نداره
فرصت کردین سری به من بزنین

منیره چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:57 http://bisarosamoon2.blogfa.com

سلام یاسمین خانم
چرا همه غمگینن امروز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شیرین شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:52

واقعا دارم میگم لعنت به هر چی عشق و عاشقیه اصلا عشق یعنی چی دارام جدی میگم واقعا یه چیز آشغاله ، بگذریم من خیلی غمگینم نه بخاطر عشق چون واقعا هیچ وقت ازش خوشم نیومده ، بخاطر خانوادم الان که دارام اینارو مینویسم واسه اولین باره که دارام روی واقعیه زندگیمو به حداقل کسایی که داران اینو میخونن میگم دارم گریه میکنم خیلی غمگینم نمیدونم از چی و کدوم غمم حرف بزنم اصلا بزار همین امشبو بگم مامانو واسه یه موضوعی صدا کردم یه موضوعی که اگه هر دختر دیگه ای از مادرش می خواست زودی میومد پیش دخترش اما بعد از چندین بار صدا کردنش نیومد که هیچی کلی هم بد و بی راه بم گفت از اونور هم به اصطلاح داداشم هی بهم میگفت تو موجود بی مصرف پوچی هستی خلاصه اینکه این کوچکترین مپالی بود که گفت و باید بگم اصل قضیه اینه که نه خانوادم نه هیچکس دیگه منو دوست نداران خیلی دردناکه مگه نه من حتی ۱ دوست خوب هم ندارم که منو واقعا دوستم داشته باشه اونایی هم که یه زمانی بودن فقط به خاطر منافع خودشون باهام بودن نه به خاطر من نمیدونم الان چرا اینجام و دارام اینارو به کی میگم و نمیدونم واقعا مخاطبم کیه داشتم فیلم هیولا جارلیز ترون رو میدیدم و همش خودمو جای شخصیته بدبخت و بی چاره ی چارلیز تو فیلم می دیدم و گریم بند نمیومد احساس کردم بایاد با یکی درد و دل کنم اما دوباره به خودم اومدمو به خودم گفتم تو که کسی رو نداری که حتی باهاش از غم هات بگی ایجوری شد که نشستم پای کامپیوتر و تو گوگل سرچ کردم یه آدم ترد شده و غمگین و این وبلاگ اومد و من الان اینجا و هنوزم تنها و غمگین کسی منو میبینه منم هنوز زنده ام

شیرین عزیزم سلام
حرفای دلتو خوندم..نمیدونم چی باید بگم..نمیدونم چطوری میتونم بهت کمک کنم
میدونی خانمی همه ی ماها یه مشکلاتی تو زندگیمون داریم و هر کسی بگه مشکلی نداره دروغ گفته مثلا خود من..این یه مشکلمه و مشکلات دیگه ای هم دارم اما شاید تو دنیای واقعی همه فکر کنن من غمی ندارم..همیشه وقتی پیش خدا نشستمو شکایت کردم بعدش تو جامعه آدمای بدبختی رو دیدم که باز گفتم خدایا شکرت مشکل من در برابر این آدما اصلا مشکل حساب نمیشه
تو هم به اطرافت بیشتر توجه کن زندگی آدمارو ببین..دوستات..آشناها....بعد با خودت بشین و فکر کن ببین تو چیا داری که اونا ندارن .. مطمئنا اون موقع میفهمی که نه اونقدرا هم که تو فکر میکردی بدبخت نیستی
بازم خوشحال میشم بهم سر بزنی و اگه فکر کردی میتونم یه جوری کمکت کنم بگو خوشحال میشم کاری انجام بدم
.
.
.
خانومی.....غمهات کوتاه....دلت شاد

[ بدون نام ] دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:47

سلام

شاید اولین نفری بودم که گفتی : دلت شاد و غم هات کوتاه
شاید یه نفر بودم که گفتم: یاسی زیباست اما به قشنگی اسم یاسمین نیس

دلت شاد و غم هات کوتاه

سلام
واقعا دوست دارم بدونم کی هستی
میشه بهم بگی؟!!!لطفا
بازم بهت میگم غمهات کوتاه دلت شاد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:22 http://www.ghadamzadan.blogfa.com

سلام وب جالبی دارید
چون اولش نوشته بودید تقدیم به همه کسانی که پاسخشان
بی وفایی است ظاهرآشما هم مثل من شدید اما مال من تقصیر هیچ کس نبود کاش میشد برگرده..

سلام
آدرس وبلاگ اشتباه بود خیلی دوست داشتم بهت سر بزنم
غمهات کوتاه
دلت شاد

غزل چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:27 http://sheytoonack.blogfa.com


______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%____%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%__%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%_%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام___%%
________%%___خوبی؟___%%%
_______%%_من --- وبتو دیدم_%%%
______%%___قشــــــــــنگ بود__%%
_____%%__به من هم سر بزن___%%
_____%%_______فعـــــلـــا_____%%
_____%%%_______بای_______%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%

game over چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 http://navid-star.blogfa.com

salam vaghean webloge zibayid darid makhsosan ghaleb va ahangesh
movafagho payda bashid

با هم هستیم سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:45

در سالگرد روزهای به خون کشیده آرزوهای سبزمان توسط کودتاچیان به پا می خیزیم
هرشب از 18 خرداد ساعت 10 شب = خاموشی + فریاد الله اکبر
22خرداد راهپیمایی از امام حسین تا آزادی

ایتیر مه منی ... دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 http://www.ashrafi.blogsky.com

سلام یاسمین جان

با یه متن دیگه بروزم ، بیای و کلبه مو با حظورت نورانی کن.

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:35

سلام رفیق قدیمی
حالو احوالت جطوره؟
فضای وبت فرقی نگرده اما مطالبت نسب به قبل انرژی بیشتری دارند و کمتر غمینن
بازم مگه من یادت کنم, خیلی اوضاعت خرابه یاسی خانوم
اگه فهمیدی من کیم خوشحال میشم از حالو احوالت با خبر بشم

جمله همیشگی : دلت شاد و غم هات کوتاه دوست قدیمی

سلام یارو یاور قدیمی
ممنون که سر زدی اما کاش اسم یا اسم وبلاگتو میذاشتی یا حداقل یه راهنمایی میکردی چون واقعا اینطوری نمیدونم کی هستی...
غمهات کوتاه
دلت شاد

سلام یاسمین خانوم.
خوبین؟
کم پیدا شدید؟
راستش رو بگم من از یه چیز وبلاگتون خیلی خوشم میادش
اونم این که اصلا خیلی وقته قالب عوض نکردید.
چون من با این قالب خاطره ها دارم.
موقع هائی که خوشحال یا غمگین بودم اومدم اینجا توی همین قالب شعر هاتون رو خوندم و لذتش توی ذهنم مونده و با هر بار دیدن اینجا یاد اون موقه ها میوفتم.
راستی من زیاد وقت گشتن ندارم.
کتاب دیگه ای چی معرفی می کنید بخونم؟
کتاب گندمتون خیلی خوب بود
منتظرم
تا بد
تا ابد

mym شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:28

salam
khoobi
weblog kheili khoobi dari
movafagh bashi
........................
Out on your own
cold and alone again
can this be what you really wanted, baby?
Blame it on me
set your guilt free
nothing can hold you back now
Now that you're gone
I feel like myself again
grieving the things I can't repair and willing ...
to let you blame it on me
and set your guilt free
I don't want to hold you back now love
I can't change who I am
not this time, I wont lie to keep you near me
and in this short life, there's no time to waste on giving u
my love wasn't enough?
and you can blame it on me
just set your guilt free, honey
I don't want to hold you back now love

سلام
ممنونم ازت
بابت متن هم تشکر می کنم
غمهات کوتاه
دلت شاد

سید محمد چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 http://ofoghe-mobin.blogfa.com

سلام ...
با بد حجابی چه باید کرد (2) / در غرب بر زنان چه می گذرد؟

دخ دشئث سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 http://burntface.blogfa.com

اپم یه سر بزن
[قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته]

دل شکسته دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:41

سلام حرفای دل منو زدی!!
مدت هاست که حیرونم بین فراموش کردن و صبر کردن.......

افسوس ....
سخته نه بهشتی باشی و نه جهنمی..اینکه تو دوزخ نگهت دارن دردناکه...
غمهات کوتاه
دلت شاد

منا یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:11 http://8daily.blogsky.com/

اگه صبر کنی همه چی کم کم فراموشت میشه

محمد یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55

سلام دوست من
من هم شرایط تورودارم الان حدود8الی9ماهه که تنهام می خواستم بدونم آیااین غم ودردورنج تمومی داره یانه؟چون می بینم توالان چندساله داری ازاین دردجانکاه می نویسی
لطفاًبهم بگو

سلام محمد جان
چی بگم با همه بدیهایی که بهم کرد فقط همون اندک خوبیاش تو ذهنم مونده ایه که اذیت میکنه...
نمیشه فراموش کرد..نمیشه...
غمهات کوتاه
دلت شاد

aram یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 http://www.setareyesharghi.blogfa.com

ســـــــــــــــلام. خوبــــــــــــــی ؟
....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ


منتظریم بدو بیا
[گل][گل][گل][گل][گل] ஐღ₯ॡϠ₡DelTaNgiHaYe MaNϠ₡₯ॡஐღ♥۝♥ | [گل][گل][گل][گل][گل]

جماعت تبلیغی یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:37 http://www.tahrui.blogsky.com

آیا می‌دانید زنانی که زینت خود را نشان می‌دهند و خودنمایی می‌کنند و بد حجاب هستند چه گناهی دارند.

یاس شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:29

سلام
تو خیلی قشنگ رو وبلاگت تسلط داری . زیبا می نویسی .
ندیده دوستت دارم .

سلام
مرسی یاس عزیز
حرف دلمه ... حالا چه خوب چه بد ...تو ببخش
غمهات کوتاه
دلت شاد

سپهر جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:17 http://sepehr-tanha.blogfa.com

سلام لینک قدیمی
آپ نشده؟
ممنون سرزدی...

...... جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 http://my-poems.blogsky.com

سلام یاسمین عزیز

هفت ماه قبل فردی با شهرت رامین خ با نفوذ به گافتها و سرور های بلاگفا وبلاگم با ادرس PAPAGEL.BLOGFA.COMرو حذف نمودوبلاگم خیلی بازدید کننده داشت منم که کار به کار کسی نداشتم وبا افسردگی حاد دست وپنجه نرم مینمودم
سرم تولاک خودم بود ولی افرادی از راههای گوناگون تله میذاشتن که پسوردم بزنن و هکم کنن ولی من اهل سوتی زدن نبودم ولینکها ی ناشناخته و ....رو حذف مینمودم اخر با نفوذ به باگهای خود بلاگفا حذفم نمودن بدجور عقده ای شدم با ثبت وبلاگ جدیدی به ادرس PAPAGELA.BLOGFA.COM با بدترین دشنامها در قالب شعر به نوامیسش عصبیت خودم رو نشون دادم سه هفته بعد مسدودش نمودن دیگه از بلاگفا وامنیت ضعیفش زده شدم.اخیرا پاپگل رو دوباره ثبت و راجع به مدیتیشن مطلبی نوشتم .بای

آسمان پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 http://IFYOU.PERSIANBLOG.IR

سلام آبجی یاسمین.خوبی؟
تولدت رو بهت تبریک میگم ببخشید که یه کم دیر شد.
راستش باهات قهر بودم......
ولی من بی معرفت نیستم بهت سر میزنم اما دریغ از یه جواب..
من اواخر تیر دارم میام مشهد خیلی خوشحال میشم دوباره ببینمت.راستش دلم خیلی برات تنگ شده....
میگم هنوز اون صدف رو داری؟
دوستت دارم خواهر گلم
09151181579
داداش روح اله

aram پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 http://www.setareyesharghi.blogfa.com

سلام. خوبی ؟؟؟

*ـــــــــــــــــ * ـــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ. ـ*ــــــــــــــــــــــ*★ ‏ ‏ ‏ ‏
‏ ‏
‏* *ـــــــــــــــــــــــــ*ــ ـــ ـــ ـ*ــــــــــــــــــــــــــــــ*★ ‏ ‏ ‏ ‏
‏ ‏
‏* *ــــــــــــــــــــــ*ـ ـ*ــــــــــــــــــــــــــــ*★ ‏ ‏ ‏ ‏
‏ ‏
‏* *ـــــــــــــــــــــ*ــــــــــــــــــــ*★ ‏ ‏ ‏ ‏
‏ ‏
‏* *ـــــــــــــــــــــــــــــ*★ ‏ ‏ ‏ ‏
‏ ‏
‏* *ــــــــــــــــ*★ ‏ ‏ ‏ ‏
‏ ‏
‏* *ــــــ*★ ‏

‏* *ــ*★ ‏

*ـ*★ ‏

‏*★ ‏

*★ ‏



-----$$_________$$$
__$$$$_______$$$___$$$$$
_$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
____$________$$$____$$
____ _________$$$____$
_____________$$$
_____________$$$
____________ $$$,
____________$$$
___________$$$
_________$$$$$
________$$$$$
______ $$$$$

*★ ‏

*★ ‏

*ـ*★ ‏

‏* *ــ*★ ‏

* *ــــــ*★

‏* *ــــــــــــــــ*★ ‏ ‏

* *ـــــــــــــــــــــــــــــ*★ ‏ ‏

‏* *ـــــــــــــــــــــ*ــــــــــــــــــــ*★ ‏ ‏

‏* *ــــــــــــــــــــــ*ـ ـ*ــــــــــــــــــــــــــــ*★ ‏

‏* *ـــــــــــــــــــــــــ*ــ ـــ ـــ ـ*ــــــــــــــــــــــــــــــ*★ ‏ ‏

‏ ‏‏* *ـــــــــــــــــ * ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. ـ*ــــــــــــــــــــــ*★

زندگی بافتن یک قالیست

نه به طرحی که خودت میخواهی

آپــــــــــــــــــــــم . بهم سر بزن

کیان سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:15 http://jijo.blogsky.com

سلام...
تولودت مبارک..
اولین بار که بلاگت رو دیدم..مرداد 86 بود...
من که همین قدر قمگین بودم..تو هم...
من که کلمه عبور بلاگم یادم رف...ولی تو نه...
افسوس که قصه مادر بزرگ واقعیت داشت...
همیشه یکی بود یکی نبود!

saba سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:00

salam
to chera ghamgini?

سلام
غم؟؟؟!!!!!
واژه ی قدیمی....
غمهات کوتاه
دلت شاد

سپهر سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:40 http://sepehr-tanha.blogfa.com

سلام
حرف جالبی زدی
بای عزیز

Mr.DUKE سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 http://d4m.blogfa.com

این جمله ی تو زندگی الان منه
نمیدونم صبر کنم یا فراموش
در حالی که...
در حالی که هر دوش برام خیلی سخته!
دوست من به وبلاگ من سر بزن تا بتونیم با هم،برای هم،و به همدیگه کمک کنیم...
حتما به من سر بزن

داریوش سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 http://a13660blogfa.com

وب قشنگی داری ولی پر از غم که من نمیدونم این غم از کجا سرچشمه گرفته.
منتظر تو تو وبلاگم هستم هتما بیا.
خدایا هرکسی یادم کند یادش بخیر الهی هرکسی یادم نکرد یادش بخیر بارالها هرکسی یادش برفت یادم کند یادش بخیر

سلام
ممنونم اما آدرس ولاگت اشتباه بود
غمهات کوتاه
دلت شاد

......... سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 http://my-poems.blogsky.com

دیووووووووونه تر ازعشق اوووووون(تو)

محمد دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:29 http://www.godmsr.blogfa.com

سلام خوبی خانم گل؟
وبلاگ قشنگی داری
چرا غمگینی؟
کمکی از دست من بر میاد؟

سپهر یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:57 http://sepehr-tanha.blogfa.com

سلام
جالب بود من فقط بیننده ام به موقعش آپ میکنم
موفق باشی دوست قدیدمی

محمد یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:38 http://www.samelec.tk/

سلام وب قشنگی داری
چرا این همه دلگیر چرا این همه غصه ؟چراااااااااااااااااااااااا

به ما هم سر بزنی بد نیست خوشحال میشیم
البته وب من شاید براتون جالب نباشه برای بیخیالیه دیگه

راستی تولدت مبارک تولد من هم 20 فروردین بود
شرمنده خیلی حرف زدم فعلا بای

باران شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:38

از وقتی عقلم رسیددوسش داشتم ۷ سال با هم بودیم خریت کردم بهش خیانت کردم گفت می بحشمت دیگه این کارو نکن ولی من گفتم همه چی تموم به خاطر یه آشغال از عشقم گذشتم و حالا مثل سگ پشیونم ولی اون دیگه رفته و من هنوز منتظرم که بر گزده

نمی دونم چی بگم...با خوندن کامنتت اشکام ناخودآگاه ریخت...چرا!!
امیدوارم برگرده
غمهات کوتاه
دلت شاد

عاشق آسو پاس شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 http://www.ashegheasopas.blogsky.com

این متن بالا رو خودت نوشتی یا از جایی برداشتی؟؟
حالا فرقی هم نمی کنه...اما می دونی با خوندن این متن چه حال بهم دست داد؟؟تنم لرزید...زیبا بود...بسیار زیبا
مرسی

علی جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:04

سلام
اولا تولدتون مبارک
دوما خیلی قبل تر ها وبلاگتون رو دیده بودم
امروزم اومدم سر زدم
بازم خوب بود مثل قبلا
خوب باشید
بسلامت
بای

سلام علی جان
ممنونم ازت بازم به دیدنم بیا
غمهات کوتاه
دلت شاد

m.d جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:51 http://sw.blogsky.com

vebe ghashang n bahal na behtare begam vebe tasir gozari dari vali heyfe hamash ghamnak bashe
khoshhal misham be vebe man sar bezani
var age dost dashti mano link kon bad khabar kon ta belinkamet
in ghad ghamgin nabash

سعید جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:49 http://delneveshteh2.blogsky.com

خیلی قشنگ بود
زیادی نا امیدی
دوست دارم بیشتر همدیگرو بشناسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد