حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

٧٥٨



یکی بود،اون یکی هم بود،قسمت نبود..





نظرات 38 + ارسال نظر
Lida سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 18:28 http:///lida2630.blogfa.com/

برای کیانا دعا کردم اما نتونسم کپیش بزنم .کیانا خوب میشه مطمئن باش اگه با خونواده ش درارتباط هستی اینو بهش بگو و به حرفم شک نکنید لطفا

سهند شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:29

سلام داداش تورو خدا بیا نقاب چت ودر ضمن وبت هم عالیهههه ببین تورو خدا یادت نره بیا ببین درضمن اسمم اونجا همین اسم است

neghab-chat.ir ممنون میشم دوستات هم یادت نره بای.

رز چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:26 http://www.nb22.blogfa.com

شاید آن که جسارت عصیان را دارد،شجاعت توبه نیز داشته باشد. شاید آن خدا که مجال سرکشی داد، فرصت بخشیده شدن را هم داده باشد.!

رامین ادمین چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:39

سلام واقعا از ته دل نوشته بودین همه رو خوندم امیدوارم همیشه موفق باشین اگه تونستی به منم سر بزن ونظربدین خوشحال میشم و اگه خوشت اومد میتونی به اسم (وبلاگ رسمی محمد ظهرابی) منو لینک کنی با تشکر منتظرتم.www.mohammadzohrabimusic.blogfa.com

armin سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:55

جالب بود ولی ...........
کاش ..........

نزدیکتر از نفس به عشق دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:13

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ فَمَنْ شَهِدَ مِنْکُمُ الشَّهْرَ فَلْیَصُمْهُ وَمَنْ کَانَ مَرِیضًا أَوْ عَلَى سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِنْ أَیَّامٍ أُخَرَ یُرِیدُ اللَّهُ بِکُمُ الْیُسْرَ وَلا یُرِیدُ بِکُمُ الْعُسْرَ وَلِتُکْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُکَبِّرُوا اللَّهَ عَلَى مَا هَدَاکُمْ وَلَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ

ماه برکت و نعمت رسیده
نماز و روزه ها و عبادات قبول درگاه حق باشه عزیزم
برات دعا میکنم و تو هم همین لطف را برای من بکن یاسمین جونم

یلدای تنها

نزدیکتر از نفس به عشق شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 22:53

سلام دوستم
دلم برات تنگ شده کجایى یاسمین جون ؟ نمیاى عزیزم اینجا باهم صحبت کنیم ؟
امیدوارم حالت خوب و دلت شاد و لبت خندون باشه گلم
یلدا

سلام یلدا جونم
واست ایمیل زدم ببین رسیده دستت؟
میخوام منو پیدا نکردی بتونی ایمیل بزنی
مثل همیشه
غمهات کوتاه
دلت شاد

امیر جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:54 http://marg1373.blogfa.com

سلام عالی بود...خوشحال میشم اگه یه سری هم به وب من بزنی

غزل سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:40 http://lovely1029.blogfa.com

لینک شدی عزیزم
منم بلینک :):)

غزل سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:31 http://lovely1029.blogfa.com

وبلاگت خیلی زیباست عزیزم خوشحال میشم به وبلاگم بیای.
یه دریا اشک برای ریختن دارم
یه دل گرفته یه زندگی پر از خالی
من سرشارم از تنهایی

ENDLESS LOVE جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:59

تعدادی موش آزمایشگاهی رو به استخر آبی انداختند و زمان گرفتند تا ببینند چند ساعت دوام میارند،
حداکثر زمانی رو که تونستند دوام بیارند 17 دقیقه بود.

سری دوم موشها رو با توجه به اینکه حداکثر 17 دقیقه می تونند زنده بمونند به همون استخر انداختند،
اما این بار قبل از 17 دقیقه نجاتشون دادند.

بعد از اینکه زمانی رو نفس تازه کردند دوباره اونها رو به استخر انداختند.
حدس بزنید چقدر دوام آوردند؟
26 ساعت !!!!!!!!!!!!

پس از بررسی به این نتیجه رسیدند که علت زنده بودن موش ها این بوده که اونها امیدوار بودند تا دستی باز هم اونها رو نجات بده و تونستند این همه دوام بیارن.

گاهى با 1 قطره،لیوانى لبریزمیشه.
گاهى با 1 کلام ، قلبى آروم میشه .
گاهى با 1 بى مهرى،دلى میشکنه.
پس مراقب این 1هاباشیم
درحالى که
ناچیزند
همه چیزند...

TAKE CARE
ENDLESS LOVE

بی نظیر بود..
امید..

نازدونه پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:09

سلام دختر غمگین
چرا فعالیت اینترنتیت از پارسال نامظم شده؟
خیلی کمرنگ شدی عزیزم
امیدوارم بلا و بدبیاری دور باشه از سلامتی و زندگیت
از دور چهار چشمی حواسم بهت هست یاسمین جونم
منتظر شنیدن خبرای خوب و اتفاقات شاد زندگیت هستم
این وبلاگ حیفه که اینطوری بهم بریزه لطفا بیشتر بهش برس
فداییت نازدنه

نزدیکتر از نفس به عشق دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:58

سلام و باز هم اسباب مزاحمت و تنهایی
از این کره خاکی که لبریز از دلتنگی و تنهایی شده میخوام پر بکشم و برم یه جای دور. یه جای خیلی خیلی دور. شاید اونقدر دور که حتی نه خورشیدی باشه برای پایان شبام و نه مهتابی برای انتهای روزام. میخوام حتی کره زمینم که اندازه سر سوزن شده نبینم چون یاد چندین و چند سال زندگی تکرار نشدنی با عشقم میفتم که دیگه هیچ زمان تا برنگرده کنارم نمیتونم با هیچ خدایی تجربه کنم و این شده سوهان جون و جسم و قلب و روحم کاش میشد بهش زنگ بزنم و فقط باهاش در حد یه احوالپرسی 2 دقیقه ای صحبت کنم و اونم از حال و احوالش میگفت و منم تمام دنیا رو بی صدا و خاموش میکردمو 2 دقیقه از زندگیم دوباره لذت میبردم. توقع من از زندگیو دلتنگیاش فقط شده همین کاش شهامتشو داشتم که زنگ بزنم بهش و کاش اونم شهامتشو داشت بعد از دیدن شمارم جواب تلفن منو بده و بگه جونم؟ عشقم چرا اینقدر دیر بهم زنگ زدی؟ خیلی زودتر از این حرفا منتظرت بودم دلتو به دریا بزنی!! ینی واقعا میشه یه روز قبل از مرگم این اتفاق برام بیفته؟
کاش خیلی اتفاقای قشنگ میفتاد تو این زندگی لعنتی کاش میشد با طرف مقابلت خیلی صادقانه و بدور از محدودیت و برداشتای منفی و بد رابطه داشت و لبخند رو به قلب خودت و اون هدیه داد کاش تو این شهر فقط من و اون بودیم تنهای تنها که بدونیم بی هم مرگمون نزدیکه و نخوایم همو دور بزنیم و بپیچونیم
کاش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کاش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یاسمین جون میشه شماره عشقمو بهت بدم بهش زنگ بزنی و باهاش حرف بزنی ببینی حرف حسابش چیه؟
میدونم برات سخته. میدونم شاید جوابتو نده ولی میخوام کمکم کنی اگه برات امکان داره میتونی هم هر ترفندی که میدونی جواب میده بزنی ولی فقط بپرسی که به یلداش فکر هم میکنه؟ بپرسی دلتنگ دیدنم نشده؟ بپرسی دوسم داره هنوزم؟ و ایا میتونه منو کلا فراموش کنه و بره پی زندگیش؟ خب یه جوری کمکم کن خانومی. دارم دیوونه میشم از دوری و دلتنگیش!
گرچه اون بشری که من دیدم خدا مگه کمکم کنهو اونو برگردونه شاید غروری که داره باعث این اتفاقات شده شایدم من لیاقت اون و عشقشو نداشتم شایدم خدا نمیخواد که اون به پای من بدبخت شه لابد من بدم و نالایق!
امیدوارم خدا کمکم کنه و مهرمو به دلش بندازه و اونقدر بیتابش که که برای یک بار هم که شده اون قدم جلو بزاره و بهم بگه کجایی بیمعرفت. نباید یه حالی از من بپرسی ببینی بیتو چیکار میکنم؟

کاش این متنو بزاری بلکه اونم سر زد و خوند و دل سنگش به رحم اومد

دوست گلم تو که مثه خواهر من و عزیز منی اینو دارم جلوی تو میگم و قول میدم اون اگه برگرده زندگی خودمو برا قدماش زیر پاهاش فرش میکنم. چه کنم که عاشقش شدم و هیچ کس یبه چشمم نمیاد که بخواد به دلمم بشینه!
توی خواب و رویا هم به هیچ کسی جز رسیدن به خودش به جون مامانم فکر نکردم و نمیکنم. اون دنیای من و حرارت نفس من بوده و هست
داغونم و پریشون
دلم گرفته ای خدا
کمکم کن
ماه رمضان هم نزدیکه انشالا خودت کمکم میکنی

ببخش یاسمین جون که اینجا توی ملک شخصی شما برای عشق خودم نامه مینویسم. اخه اینجا تنها نقطه مشترکی هست که از عشقم سراغ دارم توروخدا نامه رسون دل داغون خواهر کوچولوت باش عزیزم

شادی های عالم قسمتت بشه دوستم
یلدای تاریک و تنها

سلام
نمیدونم هر کاری فکر میکنی از دستم برمیاد بگو واست انجام میدم
اما اینو بدون گاهی وقتا نمیشه همیشه اون چیزی باشه که میخوای
گاهی ما حکمتشو نمیفهمیم اما من بارها و بارها به این نتیجه رسیدم
فهمیدم فراموش کردن سخت هست اما نشدنی نیست

برو زندگی کن
خوش باش
در لحظه زندگی کن
هرروزی که خدا بهت عمر دوباره میده رو به غم نگذرون

زندگی کن نه اینکه فقط زنده باش

پارکانت دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 http://parkanet.blogsky.com

اخی وبلاگت

loveless یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:15

jametun jam bode ghesmat lazem nist aziz
dokhtare ghamgin kamharf shodi modatie nakone shadihat afzon shode dokhtar :) ???
sme webeto avaz kon bezar dastan shadihaie ye dokhatr

سلام
کاش روزی برسه بتونم این اسمو واسش بذارم..

نزدیکتر از نفس به عشق پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:29

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد

وسعت حیرانیم را حس نکرد

در میان آشنایان هیچ کس

غربت تنهاییم را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من

دیده ی بارانیم را حس نکرد

آن که با آغاز من مانوس بود

لحظه ی پایانیم را حس نکرد !!!

نزدیکتر از نفس به عشق پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:11

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین )


سلام
کاش خیلی چیزها دست خود آدم بود...کاش...

نزدیکتر از نفس به عشق پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:53

زندگیتان راچگونه میگذرانید..............................

به نام خدا

فرسنگها دور از آغوشش

پایان

نزدیکتر از نفس به عشق پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:50

ای کاش همیشه کودک میماندیم

تا به جای دلهایمان

سر زانوهایمان زخم میشد

نزدیکتر از نفس به عشق پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:48

در این گردونه هر کس دید ما را

کمی زل زد سپس خندید ما را

یکی پیدا نشد با خود بگوئیم؛

فلانی آمد و فهمید ما را..!

نزدیکتر از نفس به عشق پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:47

از ایـن میعـادگــاه تکــراری خستـــه ام!

بیـا این بـار جـای دیگـــری قـرار بگـذاریم

بــــرای بــــــاهــم بـــــــودن

جـــایی بجــز خیـــــــــــــــــالم

نزدیکتر از نفس به عشق پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:46

تنهایی ام را کســی شریک نیست
مطمــــئن باش
دستِ احتــــیاج به سمت ِتــــو که هیـــچ
به سمت ِ خودم هم دراز نخواهم کرد
شایـــد کــه تنهایی هایم از تنهایی دق کنـــنـد

نزدیکتر از نفس به عشق پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:45

هــِـی روزگــار

مَن بـه دَرَکــ

خــودَت خــَـســتــه نــَـشـُـدی

از دیــدَن تــَصـویــرِ تــِکـراریــه دَرد کــِـشـیـدنِ مــَـن

نزدیکتر از نفس به عشق پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:43

سلامتیه کسی که :

وقتی توی آغوش می گرفتمش

همه ی وجودم میلرزید

نه از ترس

نه از لذت عشق بازی

تنها برای وحشت نداشتنش توی این روزهام که اون زمان فردای من میشدند و رسیدن

نزدیکتر از نفس به عشق پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:41

پسورد تمام چیزهایم شماره ی تو شده است

و من دائم شماره ی تو را میگیرم

بدون آنکه صدایت را بشنوم

چه چیزهای پیش پا افتاده ای که مدتیست برایم آرزوی محال شده است !!!

نزدیکتر از نفس به عشق پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:35

آموختم خواستن توانستن نیست

گاهی خواستن داغیست که تا ابد بر دل میماند !!

zahra سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:53 http://www.zahra-2014-99

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزنی خوشحالم می‌کنی
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥

نزدیکتر از نفس به عشق سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:36

سلام دوست همیشه گرفتارم
خوبی خوشی روبراهی عزیزم ؟ توی این دنیا چرا هرچیزی که دوسش داری باید ممنوع و محال باشه اخه ؟ مگه چند بار باید زندگی کرد چند بار باید از دست داد و جنگید و شکست خورد ؟ زندگی های کوتاه ما چه ساده به انتها نزدیک میشه و ما هنوز لبریز از حسرتیم که کی میشه یارمون برگرده و چطوری میشه باهاش حرف زد و چطور میشه خوشحالش کرد و هزاران فکر خوب و بد دیگه !
کاش زندگی ها مون برای دلای خودمون ساخته میشد و ما هم هرطور دوس داشتیم فریاد عشق و شادی سر میدادیم . از زندگی کردن ا این سبک و شمایل هیچ لذتی که نمیبرم بماند ارزوی رسیدن به انتهاش قشنگترین رویای روز و شبم شده
عشق منو تو نمیشناسیش و الا تو هو بیشتر از من عاشقش میشدی و به هر قیمتی دوس داشتی یه بار دستشو بگیری و تو چشاش نگاه کنی و با تمام سکوتی که رولبات نقش بسته با چشات فریاد بزنی عاشقتم دیوونه عوضی - این چه کاریه که با من میکنی اخه من که میدونم هیشکی تو زندگیت نیست و تنهایی و با خاطرات خودم داری سر میکنی این چه بساطی هست که برا جفتمون به راه انداختی !!

یاسمین جون این نوشته هامو اگه میشه بذار چون مطمئنم اونم میخونه اینجا و شاید باعث شد که دلش به رحم بیاد و برگرده پیشم
ممنون از لطفت خانومی
مرسی

یلدای تاریک و تنها

لبت خندون
دلت شاد
غمهات کوتاه

سلام یلدای عزیز
من تمام نوشته هاتو اینجا میزارم
هرچی دوست داری واسش بنویس
امیدوارم که..

نزدیکتر از نفس به عشق دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:47

بدبیاری درست وقتی که بد بی یاری !!

وبتون عالیه شما هم اگه به وب من سری بزنین خوشحال میشم

نازنین شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:29

واقعا گل گفتی دختر
البته مزاحم هم بود با قسمت همکاری می کرد. خانواده..

farshid جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 http://www.azarakhsh4.blogfa.com

بسیار وب زیبایی دارین

آیدا دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:52 http://ineed2die.blogfa.com/

سلام یاسم جان مبت که عالیه من لینک کردم در باره ی همدلی م برا کیانا دعا کردم :(خوشحال میشم به منم سر بزنی

نزدیکتر از نفس به عشق پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:34

سلام دوست گرفتارم خوبی گلم ؟ پیامهای قبلیم اومده برات خوندی ؟
توی پیامهات از کسی بنام محمد امین یا امین پیام نداری ؟ اخه همون عشقم امار این سایت خوشگل تو را به من داد گفتم شاید بهت پیام داده باشه و درددل کرده باشه و منم از حالش خبر دار شم . خیلی به بودنش الان توی زندگیم احتیاج دارم احتیاج احساسی به خاطر علاقه خیلی زیاد و زیبایی که نسبت به اون دارم متوجه میشی عزیزم تو هم از جنس منی و حرفامو درک میکنی . کاش بشه اگه نشه هم باید بشه !

بی خبر از عالم شدم از بس که تو خونم و تکون نمیخورم
یلدا
کوچیک و تنها

دلت شاد
غمهات کوتاه
لبت خندون

علیزاده سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 http://behavior.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی دارین به ما هم سربزنید اگه تمایل به لینک بودید خبربدیدن منوبااسم روانشناسی(علیزاده)

gomnam دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:08

ieki bood
un ieki ham bood
ghesmat nabood???

dar asl 2 ta boodan yani??
bein 2 nafar ghesmat nabood be hardosh beresi??

shaiad ieki bood kolan hamoon ieki ham bood va bad ghesmat nabood??

نزدیکتر از نفس به عشق یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:18

وااااااااااای سلاااااااااااااام م م م م م م
دلم برات یه ریزه شده بود دوست جون . خوبی ؟ همه چی خوبه خانوم ؟

واقعا یکی بود که اونم به ظاهر قسمت نبود ولی در باطن و روح و جسم و جونم تنها صاحب قلبش خودمم !!
امیدوارم خدا قسمت کنه برای تو و من و تمام کسایی که شرایط مشابه ما رو دارن تا اینقدر این دو روز زندگی بی ارزشو تنها سپری نکنیم و حسرت به دل نمونیم .

سلام خانومی
خوبی؟
واقعا فکر نمیکردم دیگه بیای
اما وقتی دیدم کامنت گذاشتی خیلی خوشحال شدم
عیدت مبارک
و
واست آرزوی بهترینهارو دارم

راستی یه حس خیلی خوبی بهت دارم
غمهات کوتاه
دلت شاد

مرتضی شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:53 http://afkari535.blogfa.com

عالی بود اما بهتر همراه با عکس باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد