حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

759





تا آخر عمر درگیرم خواهی بود


مقایسه تو را از پای در خواهد آورد . . 





نظرات 14 + ارسال نظر
raha سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:08

nic

زهرا چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:32 http://www.nardban.blog.com.

سلام..منتظر حظور گرمت هستمممممممممممم....

بئاتریس شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 http://eshg tanzeh.blogfa.com

یه وقتایی،
یه حرفایی،
چنان آتیشت میزنه
که دوست داری فریاد بزنی،
ولی نمیتونی!
دوست داری اشکبریزی،
ولی نمیتونی!
حتی دیگه نفس کشیدنم برات سخت میشه!
تمام وجودت میشه بغضی که نمیترکه،
به این میگن
“درد بی درمون”

گیتا چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:28 http://gita1yasi2kimi3.blogfa.com

سلام عزیزم وبلاگ خیلی خوشگلی داری.
به منم یه سری بزن...

علی شاهوزایی شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:24 http://www.colejchat.ir

لایک

نادیا یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:50

نامه اسرار آمیزی به نام شانس

سلام شاید فکر کنید گفته‌های آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!شاید نتیجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند

نسخه اصلی در ونزوئلا نزد دختری دانشجو که بنام ماریا است و ارسال کننده اصلی آن است

این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مایکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده

شانس برای شما فرستاده شده.با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد.کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس نیاز دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه باید ظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود

شخصی دیگر به نام داریوش محمودی نیا در روز دوشنبه ساعت 9:50 این پیام را دریافت نمود و بلافاصه آن رابرای 20نفر فرستاد این گونه که او میگوید:پس از فرستادن پیام برای 20نفر 4روز بعد دقیقا همان ساعت با شرکت در همایشی برنده خودروی پراید شدم همان روز جمعه در قرعه کشی همراه اول برنده ی 100 ملیون تومن پول نقد شدم
پس اعتقادتو به این پیام مثبت کن وشانستو امتحان کن

از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپرایز دریافت خواهید نمود.این یک حقیقت است حتی اگر شخصی خرافاتی نباشید
پال سینگ کارمند اداری بانکی در نپال این ایمیل رادریافت کرد ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و پس از چند روز شغل بهتری بدست آورد.
چیزی از دست نمی دهید.انتخاب با شماست!کافیست ایمان داشته باشید!
"متن نامه"
به نام صاحب شانس
"دوست من با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید! این یک راز است..راز بقاء انرژی..رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است"....

مهتا یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:24

نامه اسرار آمیزی به نام شانس

سلام شاید فکر کنید گفته‌های آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!شاید نتیجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند

نسخه اصلی در ونزوئلا نزد دختری دانشجو که بنام ماریا است و ارسال کننده اصلی آن است

این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مایکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده

شانس برای شما فرستاده شده.با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد.کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس نیاز دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه باید ظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود

شخصی دیگر به نام داریوش محمودی نیا در روز دوشنبه ساعت 9:50 این پیام را دریافت نمود و بلافاصه آن رابرای 20نفر فرستاد این گونه که او میگوید:پس از فرستادن پیام برای 20نفر 4روز بعد دقیقا همان ساعت با شرکت در همایشی برنده خودروی پراید شدم همان روز جمعه در قرعه کشی همراه اول برنده ی 100 ملیون تومن پول نقد شدم
پس اعتقادتو به این پیام مثبت کن وشانستو امتحان کن

از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپرایز دریافت خواهید نمود.این یک حقیقت است حتی اگر شخصی خرافاتی نباشید
پال سینگ کارمند اداری بانکی در نپال این ایمیل رادریافت کرد ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و پس از چند روز شغل بهتری بدست آورد.
چیزی از دست نمی دهید.انتخاب با شماست!کافیست ایمان داشته باشید!
"متن نامه"
به نام صاحب شانس
"دوست من با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید! این یک راز است..راز بقاء انرژی..رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است".

شهرزاد قصه ها پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 http://faqat-rofaqa.blogfa.com

خیلی وبت قشنگه.
با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟

امید شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 http://omid2000.blogfa.com

سلام خوبین وبلاگتون خیلی عالیه منم منتضر حضور گرمت هستم حتمی بیای

فاطمه دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:21 http://fateme-1379.blogfa.com

سلام.وبت خیلی خوبه.

میلی چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 http://www.milisa.blogfa.com

فقط میتونم بگم عالی

نزدیکتر از نفس به عشق سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:21

دیروز شیطان را دیدم. در حوالی میدان بساطش را پهن کرده بود. فریب می‌فروخت. مردم دورش جمع شده‌ بودند،‌ هیاهو می‌کردند و هول می‌زدند و بیشتر می‌خواستند.
توی بساطش همه چیز بود: غرور، حرص،‌دروغ و خیانت،‌ جاه‌طلبی و و و و ... هر کس چیزی می‌خرید و در ازایش چیزی می‌داد. بعضی‌ها تکه‌ای از قلبشان را می‌دادند و بعضی‌ پاره‌ای از روحشان را. بعضی‌ها ایمانشان را می‌دادند و بعضی آزادگیشان را.
شیطان می‌خندید و دهانش بوی گند جهنم می‌داد. حالم را به هم می‌زد. دلم می‌خواست همه نفرتم را توی صورتش تف کنم.
انگار ذهنم را خواند. موذیانه خندید و گفت: من کاری با کسی ندارم،‌فقط گوشه‌ای بساطم را پهن کرده‌ام و آرام نجوا می‌کنم. نه قیل و قال می‌کنم و نه کسی را مجبور می‌کنم چیزی از من بخرد. می‌بینی! آدم‌ها خودشان دور من جمع شده‌اند.
جوابش را ندادم. آن وقت سرش را نزدیک‌تر آورد و گفت‌: البته تو با اینها فرق می‌کنی.تو زیرکی و مومن. زیرکی و ایمان، آدم را نجات می‌دهد. اینها ساده‌اند و گرسنه. به جای هر چیزی فریب می‌خورند.
از شیطان بدم می‌آمد. حرف‌هایش اما شیرین بود. گذاشتم که حرف بزند و او هی گفت و گفت و گفت.
ساعت‌ها کنار بساطش نشستم تا این که چشمم به جعبه‌ای عبادت افتاد که لا به لای چیز‌های دیگر بود. دور از چشم شیطان آن را برداشتم و توی جیبم گذاشتم.
با خودم گفتم: بگذار یک بار هم شده کسی، چیزی از شیطان بدزدد. بگذار یک بار هم او فریب بخورد.
به خانه آمدم و در کوچک جعبه عبادت را باز کردم. توی آن اما جز غرور چیزی نبود. جعبه عبادت از دستم افتاد و غرور توی اتاق ریخت. فریب خورده بودم، فریب. دستم را روی قلبم گذاشتم،‌نبود! فهمیدم که آن را کنار بساط شیطان جا گذاشته‌ام.
تمام راه را دویدم. تمام راه لعنتش کردم. تمام راه خدا خدا کردم. می‌خواستم یقه نامردش را بگیرم. عبادت دروغی‌اش را توی سرش بکوبم و قلبم را پس بگیرم. به میدان رسیدم، شیطان اما نبود.
آن وقت نشستم و های های گریه کردم. اشک‌هایم که تمام شد،‌بلند شدم. بلند شدم تا بی‌دلی‌ام را با خود ببرم که صدایی شنیدم، صدای قلبم را.
و همان‌جا بی‌اختیار به سجده افتادم و زمین را بوسیدم. به شکرانه قلبی که پیدا شده بود


سلام یاسمین جون
امیدوارم در این ماه پر از برکت و نعمت تمام مشکلاتت حل شه. محتاج دعای اون دل شکستت هستم همیشه .لطفا نه از من و نه از هرکسی که توی فکر و یا زندگیت هست دریغ نکن هیچ وقت !!!
ایمیلت بدست من رسید الان جوابشو میدم عزیزم
همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه دختر مهربون

سلام عزیزم
خیلی خیلی زیبا و تاثیرگذار بود

علیرضا دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:27 http://katoolmiderakhshad.blogsky.com

/ببخش ایمیلم یادم رفت-دوباره واست نظر فرستادم/


سلام بر دوست قدیمی ولی ثابت قدم عزیز

خوبین؟؟
خسته نباشین بابت 759 خبر وبلاگ.
پیگیر خبرهات هستم همیشه،
پر از احساس ولی بشدت پر درد.

"تا آخر عمر درگیرم خواهی بود مقایسه تورا از پای خواهد انداخت"

شرایط الان من دقیقا همین جمله قشنگیه که گفتین.
آرزو میکنم این فقط یه جمله باشه که نوشتی و همین و بس.
وگرنه اگر حس درونیت باشه،،،باید بگم شرایط خیلی بدیه.
اینکه کسی رو نداشته باشی که بتونی باهاش بصحبتی یا ...
اینکه طرف بدون لحظه ای فکر به تو و احساسات پر از تعهدت نسبت بهش،بیخیال شده.بدون با تو دوست قدیمی کاملا ابراز همدردی میکنم و واست بهترینها رو آرزو میکنم.

تنها نیستی و بدون هر کمکی از دست من بربیاد کمکت میکنم.
اینطوری فک کن که یکی مثل خودتم.
چون جملتو که خوندم دیدم جمله درون خودمه.

مرسی بابت جمله قشنگ و پر از احساست،پر از معرفت،تعهد،دوست داشتن بی منت و خالصانه از روی عشق.

موفق باشی.

لطفا پیاممو تایید نکن.
بذار بمونه توی پیامای تایید نشده.تا همیشه ببینیش و بدونی تنها نیستی،توی این دنیای نامرد که هرچیز باارزشی که داری رو ازت میدزده و غارت میکنه.

قربانت دوست قدیمی

علیرضا دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:25 http://katoolmiderakhshad.blogsky.com

سلام بر دوست قدیمی ولی ثابت قدم عزیز

خوبین؟؟
خسته نباشین بابت 759 خبر وبلاگ.
پیگیر خبرهات هستم همیشه،
پر از احساس ولی بشدت پر درد.

"تا آخر عمر درگیرم خواهی بود مقایسه تورا از پای خواهد انداخت"

شرایط الان من دقیقا همین جمله قشنگیه که گفتین.
آرزو میکنم این فقط یه جمله باشه که نوشتی و همین و بس.
وگرنه اگر حس درونیت باشه،،،باید بگم شرایط خیلی بدیه.
اینکه کسی رو نداشته باشی که بتونی باهاش بصحبتی یا ...
اینکه طرف بدون لحظه ای فکر به تو و احساسات پر از تعهدت نسبت بهش،بیخیال شده.بدون با تو دوست قدیمی کاملا ابراز همدردی میکنم و واست بهترینها رو آرزو میکنم.

تنها نیستی و بدون هر کمکی از دست من بربیاد کمکت میکنم.
اینطوری فک کن که یکی مثل خودتم.
چون جملتو که خوندم دیدم جمله درون خودمه.

مرسی بابت جمله قشنگ و پر از احساست،پر از معرفت،تعهد،دوست داشتن بی منت و خالصانه از روی عشق.

موفق باشی.

لطفا پیاممو تایید نکن.
بذار بمونه توی پیامای تایید نشده.تا همیشه ببینیش و بدونی تنها نیستی،توی این دنیای نامرد که هرچیز باارزشی که داری رو ازت میدزده و غارت میکنه.

قربانت دوست قدیمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد