حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

762



آهسته بیا

چیزی هم ننویس

نظر هم نگذار

همان که بخوانی بس است

من به بی محلی آدمها عادت دارم



نظرات 19 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 18:02

سلام دوست خوبم،،،وبلاگ تون واقعا زیباست،خوشحال میشم به وب منم سر بزنید..

یه بنده خدا دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:10

سلام ... منم یه بنده خدام ... نه دنبال رابطم ... نه میخوام داغت را تازه کنم ...
فقط اومدم این جا اینو بگم ... شاید یه مقدار خوشحال شدی ...
همیشه ارزو داشتم که خدا یه دختر هم نام تو بهم بده ...

سلام
ممنونم از اینهمه لطفتون
واستون دعا میکنم به این آرزوتون برسین
دلتون شاد
غمهاتون کوتاه

صدف شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:10 http://boxe.in

با سلام انچه از دل براید بر دل نشیند اکثر پستهات رو خواندم اشکام سرازیر شد دوست دارم به سایت ما صفا بدی و هزاران کاربر در اینده وبتان در معرض دیدشان قرار بگیره خوشحال میشم کد لینک باکس ما رو در قالب وبت ثبت کنی و لینک خودت رو ارسال کنی تا تایید و فعال شود الهی همیشه شاد باشی و غم از تو دور باد

فرناز سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 17:33 http://smesheshghe.blogfa.com

وبت خوبه

حسام یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 17:15

سلام دختری که نمیشناسمت ولی از نوشته هایی که حرف دلم رو میزنه فهمیدم هم دردیم ، وقتی دیدم اخرین پستت برای 15 اردیبهشته دلم گرفت خدا کنه بیایی و بازم پست بزاری منم وبلاگ داشتم ولی حذف شد ، این شمارم خیلی دوست دارم باهام در دو دل کنیم من اسمم حسامه میتونیم هم رو از تنهایی در بیاریم
اینم شمارم تو تلگرام یا اس ام اس هر چی دادی جوابت رو میدم به امید اون روز که تو بهم اس بدی . موفق باشی دختر خانوم

09351186230

na3r چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 13:36 http://njs.blogsky.com

سلام خوندم نظرم میدم
قشنگ بودم خوشم اومد
موفق باشی

سمیرا چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:40

سلام . چرا اینقدر کم میای و پست میزاری؟
من مطالبت رو خیلی از اوقات دنبال میکنم ولی مدتی هست که اصلا بیخیال اینجا شدی و نیستی متاسفانه
برای دل اونایی که اینجا اروم میشن لااقل زود به زود بیا ژست بزار
مرسی گلم

khdejaa چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:50 http://khdejaa.blogfa.com

من از تمام آسمان یک باران را میخواهم...

از تمام زمین یک خیابان را...

و از تمام تو...

یک دست که قفل شود در دست من..

*مهدیه* شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:55 http://taghas16.blogfa.com

وب قشنگی داری به منم سر بزن

نزدیکتر از نفس به عشق سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:23

سلام دوستم

خواستم بگم تو این شب هاى قدر براى من دعا کنى

دلت شاد
لبت خندون

❤️ چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:33

چقدر دوست دارم دوست داشتنت را.....

دوست داشتن تویی که ممنوع ترینی برای من..!

چقدر دلم هوایت را دارد....

هوای تویی که حق نفس کشیدن

در هوایت را ندارم..!

چقدر آرامش میدهی به من.....

تویی که حق آرامش گرفتن از

وجودت را ندارم..!

چقدر زیبا نوازش میکنی روحم را.....

تویی که حق نوازش روحت را ندارم..!

چقدر خوب است بودنت.....

تویی که حق با تو بودن را ندارم..!

بیادت و برایت نوشتن زیباست...

بخوان و دم مزن!

میخواهمت.......

میخواهمت...

میدانم که میدانی.......

عاطی جون جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:15

عالی

عاطی جون جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:14

عالیه یاسمین مرسی از وبلاگت
من ی عاشق دلباختم
جزنامردی چیزی ندیدم
حرفات ب جابود
ممنون عزیزم

بینام چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:56

سلام مهربونم

واقعاً میخوام بدونم دلت براى اون روزاى قشنگمون تنگ نشده...؟!
اینو نزار تو کامنتا
فقط خودت یه کامنت بزار و یه آره یا نه بنویس
منتظرتم جوابت هستم مث همیشه...

سارینا بیاتی دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 15:51

این متن گمونم مخاطب خاص داره مگه نه ادمین؟

نیکی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 17:19

یاسمن اجی منو تو عین همیم.دوتا دیوونه ی به تمام معنا

همون .... چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 17:33

سلام دختر غمگین

miss crazy دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 15:01 http://misscrazy.mihanblog.com

سلام وب زیبایی داری

لطفا به وب من که در اون کد های موس قالب و بالابر و....

می ذارم لطفا اگه دوست داشتی کد ی را سفارش بده

یاسمین جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 15:48 http://sima22.blogsky.com

سلام گریه کردم وای منم مثل تو غمگین مینویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد