حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

763

 


دلم برایت تنگ شده است..

تنگ که میگویم

نه مثل تنگی پیراهن

دلتنگی من

شبیه حال نهنگی ست که بجای اقیانوس

اورا در تنگ ماهی انداخته اند..

دلم برایت تنگ شده است

این یعنی

ریه های من

دم و بازدم نفسهای تورا کم آورده اند..






نظرات 7 + ارسال نظر
یه دلتنگ پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:20

دلتنگی به نظرم از مرگ هم بدتره
دلتنگ کسی اگه شدی بایست با تمام باورهات بجنگی
بایست با تمام خاطراتت بجنگی
بایست با تمام احساساتت بجنگی
بایست با تمام فیلم ها و عکس های ذخیره شده توی موبایل و کامپیوترت بجنگی
بایست با تمام قهقهه زدن های گذشتت بجنگی
در کل بایست با زندگی عادی خودت بجنگی و خدافظی کنی و به جاش به سرمای سوزناک روزای زندگیت خوش آمد بگی
کاش میشد ببینیش و دستاشو توی دستات بگیری و فشارشون بدی و خیره شی به عمق چشاش بگی بی تو خیلی وقته زندگی جریان نداره و همه خوشیا و خنده ها و همه چیز مرده و یخ زده

کاش میشد که بغلش کنی و ببوسیش و هیچ حرفی بهم نزنیم و فقط حس و لمسش کنی

تمام این سرما و یخبندون میتونه با یه مسیج از طرف تو درست بشه و یه بهار زودهنگام رو وسط این پهناور زمستون تجربه کرد و از خوشحالی تا هفتاد آسمون به هوا پرید و نعره کشید


یادت باشه همیشه منتظرتم که از حالم با یه زنگ یا مسیج یا ایمیل باخبر بشی و دنیا رو زیر پاهات فرش کنم

مراقب خودت باش بی معرفت همیشه گرفتار
دوست دارم
بوس
لبت خندون
و
دلت شاد

آشناى غریبه چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:17

سلام
جنس دلت فوق العادست
عمرا نتونستم تا الان دلمو توى این همه فشار و کشش حفظ کنم و تا این لحظه هزاران بار بند دلم از شدت دلتنگیت پاره شده ولى تو ماشالله خیلى خوب موندى و امیدوارم همیشه همین اندازه سرپا و سرافراز باشى
مراقب خودت باش
نمیدونم چرا زمستون امسال خیلى سردتر از قبل شده واسم...
لبت خندون و دلت شاد

ستاره سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 18:30

سلام،وبلاگ تون قشنگه،خوشحال میشم به وب منم سربزنید.

raha یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 19:52 http://Torrrrrrrrsh.mihanblog.com

سلام عزیزم وبت قشنگه خسته نباشی دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم بوس

نزدیکتر از نفس به عشق سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:33

به دلتنگیتم حسادت میکنم
به اینکه نمیدونم دلتنگ کى هستى بیشتر بهم میریزم و دلم میگیره
چه اون نفر خودم باشم که ندارمت و چه اون نفر کس دیگه که بازم باعث دلگیریم میشه.....

همیشه اینو یاداورى کردم برات که تنها کسى که میتونه به این اوضاع افتضاح جفتمون خاتمه بده خودتى و خودت ولى گمون نکنم از سالهاى قبل تغییرى کرده باشى جز اینکه فقط از من دورتر و دورتر شده باشى و من هم غریبه تر...
کاش میشد باهم یه کم به دور از کدورتاى قبلى حرف بزنیم، کاااااااااش ش ش

همیشه منتظر خبرى از طرف تو هستم و تا عمر دارم چشم انتظارت نشستم
دوست دارم بى انصاف بى معرفت ولى بینهایت دوس داشتنى

داغون عشقت دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:08

سلام
کاش میشد فکر چاره میکردى براى رفع دلتنگیامون، من که این همه سال تنها حرکتم چشم گفتن به تو بوده و بس
خیلى غصه تو دلم جمع شده بى معرفت، کاش میشد یه بار ببینمت و دستاتو تو دستام بگیرم و ببوسمت
نمیدونم شرایط بیرون اومدن دارى بعد از این مدت یا نه ولى میتونم بهت یه ادرس بدم بیاى ببینمت یا اینکه من بیام سمت داروخونه و ببینمت
خبرش با تو

دل نوشته شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 20:46

کاملا موافقم با مطلبتون,خوشحال میشم به منم یه سری به منم بزنی به عنوان یه دوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد