حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

766



                         گاهی یه جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــور میشکننت که وقتی تیکه هاتو به هم میچسبونی میشی


                          یـــــــــه **** آدم**** دیگـــــــــــه





نظرات 4 + ارسال نظر
همون همیشگى یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 14:26

سلام
عیدت مبارک یاسمین
از خدا میخوام هر روزت عید و هر ثانیه دلت شاد باشه
سالى پر از برکت و سلامتى و شادى و موفقیت برات آرزو میکنم
مراقب خودت باش خانومى، دوست دارم

تبریک سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 19:33

سلام
خواستم بگم امیر امروز پدر شد و پسرش به دنیا اومد
همون عشقى که مدام دنبالش بودى و بیخیال من...

جمید چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:29 http://hashemi.blogsky.com

سلام دختر غمگین
حالا دیگه نزدیک 8 ساله که از آخرین بازدید و نظرت در وبلاگ من میگذره...
درتمام این سالها هر ازگاهی به یادت بوئم و خیلی دوست دارم بدونم چرا... غمگین ؟

نزدیکتر از نفس به عشق سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:06

میخوام بپرسم از شما، لطفا اونی که توی دلت هست و بهش فکر میکنی رو بهم جواب بده نه اینکه بخوای با لجبازی جواب بدی:

مگه من شکوندمت؟

اگه واقعا نظر شما اینه که من 100% توی این ماجرا مقصر بودم قبول میکنم و دیگه بیخیال میشم و مزاحمت نمیشم ولی اگه 100% من مقصر نبودم تو چند درصد از این تقصیر رو به پای من مینویسی؟

میخوام بدون هیچ گونه استرس و نگرانی و چیزای دیگه فقط بدونم واقعا توی این ماجرا تو هیچ خطا و اشتباهی نکردی؟

اصلا نمیخوام تورو خدایی نکرده محکومت کنم چون اگه تورو محکوم کنم دقیقا خودمو محکوم کردم و چیزی جز این نیست به نظر من ولی خداوکیلی خودت بشین کلاه خودتو قاضی کن ببین کجای این زندگی 7-8 ساله ما من مقصر بودم یا کم گذاشتم و کجای اون خودت مقصر بودی و کم لطفی کردی در حق رابطه و اعتمادم.

من نمیخوام چیزی از گذشته رو شخم بزنم چون از قدیم میگن وقتی یه باغچه خیلی خوشگل هم که داشته باشی در صورتی که بخوای زیر و روی اون رو بهم بریزی و شخم بزنی یه عالمه کرم از توش در میاد.

لطفا رو حرفام یکم فکر کن و جواب سوالای بالارو که دادی به این سه تا سوال زیر هم لطف کن و جواب بده:

1- میخوام بدونم هنوزم دوسم داری و بهم فکر میکنی؟

2- میخوام بدونم دلت برا منو دیدینمو و خاطرات قشنگمون تنگ نشده؟

3- میخوام بدونم میتونیم مثه دو تا دوست قدیمی یا آشنای دور باهم در ارتباط باشیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد