حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

768




دیگر ﺩﻳــــــﺮ ﺍﺳﺖ!

ﺧﻴﻠﯽ ﺩﻳـــــــــــــﺮ!
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﻳﺎﺩﺕ ﺑﻴﺎﻓﺘﺪ ﺩﻭﺳﺘــــﻢ ﺩﺍﺭﯼ ...
ﺩﻳﮕﺮ ﺩﻳــــــﺮ ﺍﺳﺖ!
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺑﻔﻬﻤـﯽ عاشقــــم ﺑﻮﺩﻩ ﺍﯼ
ﺩﻳﮕﺮ ﺩﻳـــــﺮ ﺍﺳــﺖ!
ﻭ ﺩﻳﺮ ﻳﻌﻨـﯽ ﺣﺎﻻ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺧﺎﻃـﺮﻩ ﻫﺎﻳــــــﺖ
ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺣﻀــــﻮﺭﺕ ﺧــــــــــﻮ ﮔﺮﻓﺘـﻪ ﺍﻡ
ﺩﻳــــــﺮ ﻳﻌﻨـــﯽ ﺣﺎﻻ ﻛﻪ ﺁﺭﺍﻣـــﻢ ﺑﯽ ﺗـــﻮ,

                                    ﺩﻳـــــــــــــــﺮ ﺁﻣﺪﯼ..






نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 23:17 http://mahdeih00.nedablog.ir/

سلام وبت عالیه
یه وبم خوش اومدی
http://mahdeih00.nedablog.ir/

فک کن ناشناس دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 15:02

سلام
تو بگو دیره من میجنگم با خودم
تو بگو نمیشه من میجنگم با دنیا
تو بگو نمى خواى من میگم بیخیال
در اینکه تو به خاطراتمون عادت کردى بهت حق میدم
چون تو همیشه راهى رو انتخاب کردى و میکنى که برات راحت تر باشه و منافع شخصیت داخلش حفظ بشه
مشکلى نیست یاسمین
دنیا خیلى کوچیکه، خیلى کوچیک، اونقد کوچیک که یه روز خیلى نزدیک منو میبینى ولى بخاطر این لجبازیات و یک دنده بودنت قدم از قدم بر نمیدارى بیاى جلو و یه کلمه سلام کنى، تو اگه توى این دنیا که هیچ، توى کل کهکشون راه شیرى هم بدون خونوادت زندگى میکردى بازم دلایل خاص خودت رو داشتى که خودتو از من دریغ کنى و خسرت داشتنت رو به دلم بزارى
تو با من خیلى خوب تا کردى، خیلى خوب و وفادار بودى، اونقدر که من تا عمر دارم شرمندتم و نمیتونم سرمو بالا نگه دارم، فقط برو بشین با خودت و خاطرات فکر کن ببین کدوم یکى از دوستان و نزدیکانت که همواره براى اونها بیشتر از من ارزش قائل بودى و اینقدرى که من برات احساس گذاشتم از احساساتشون مایه گذاشتن، والا مادیات رو هر کسى داشته باشه برا بقیه خرج میکنه، مهم اینه که تو چقدر از داشته هاتو براى یه نفر هزینه کنى نه اینکه گوشه اى از دنیارو براش هزینه کنى و بعدشم نشستى و دیدى چه کردن باهات، بیخیال، برو دنبال زندگیت و خوش باش با خاطراتت
خوش به حالت که اونقدر خاطرات خوب با من دارى که بتونى بدون منم باهاشون سر کنى، من همونم از تو ندارم متاسفانه، خودت خوب میدونى دقیقا منظور منو
روابطى لبریز از منافع شخصیت

خدا خودش میدونه که در نهایت صداقتم، نهایت خیانت ها رو کردى، حالا تو بگو من با کسى نبودم و هزاران دروغ دیگه، بازم بیخیال
بعد از اون همه آبروریزى که کردى برام بازم نزدیک به دو سه سال برات وقت گذاشتم، نمیخواى بیاى نیا، برو برا خودت خوش باش و احمق هایى امثال منو پیدا کن و باهاشون مدتى خوش باش و تفریح کن بعدشم بدبختشون کن
مزاحمت نمیشم سرکار خانم هاتفى
روز و ایام خوش باشه به کام خودت و خونوادتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد