حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

775


                                         


                                                بیچاره گل فروش!!


                                             تنها کسی است که وقتی با گل وارد خانه میشود همه غمگین میشوند...






نظرات 3 + ارسال نظر
فرزانه سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 14:17

سلام من بعد هفت سال اومدم تو وبلاگت.اصلا فکرشو نمیکردم هنوزم فعالیت داشته باشی.اون زمونا وبلاگ زیاد بود منم داشتم برا هم نظر میذاشتیم اما پاکش کردم.حالا یکار کن متن کپی کنیم.قشنگن خلیاش.موفق باشی عزیزم

سلام عزیزم
ممنون از اینکه هنوز بعد از اینهمه مدت به یادم بودی
بابت کپی کردن حتما سوال میکنم که بشه اینکارو کرد
غمهات کوتاه
دلت شاد

zahra یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 15:59 http://god080.blogfa.com

سلام یاسی جون میای باهم دوستای خوبی باشیم

همون همیشگى دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 17:16

وقتى با خودم میشینم فکر میکنم فقط همین اندا ه میفهمم که معرفت رو هر کسى توى وجودش نداره ولى ادعاى داشتن معرفت رو همه دارن....!!!
کاش حالا که رو بازى میکنم یه کلمه حرف میزدى نه اون زمان که یلداى تنها بودم و تو براش وقت براى تایپ کردن جواب میزاشتى، جالبه که ما جماعت کلا غریبه پروریم تا اینکه از کسانى که میشناسیم دلجویى کنیم....
دیگه میخوام سرد بشم
اینقد تخته گاز رفتن توى خیابون یکطرفه نتیجه اى نداره لااقل براى من.
روزت خوش و موفق باشى
باى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد