حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

778




                       سخته سختیای زندگیتو به هیچکس نتونی بگی


                      بعد بیای تو صفحه ی مجازی واسه چند تا غریبه بنویسی...


                                                                       خیلی سخته . .




نظرات 6 + ارسال نظر
بودا یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:06

اجازه بده من این جمله این پستت رو کامل کنم با این جمله که :
تازه اون غریبه ها هم حرفات رو کجکی متوجه بشن
:‌ ))))
بهتر نشد ؟

ایناز شنبه 5 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 23:32 http://saeed2214.blogfa.com

وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی
اکه با تبادل لینگ موافق بودی خبرم کن
(بیا وبم بهم بگو)
saeed2214.blogfa.com

بهزاد جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:10

09101838342

بهزاد جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:09

سلام یاسمین جونم قربونت برم حتما بهم زنگ بزن منتظرتم

آیناز چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 00:26 http://saeed2214.blogfa.com

آره باهات موافقم.خوشحال میشم به وبم سر بزنی.اینکی

کیوان پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:42

سخته بیشتر از یک دهه از عمرت رو با و براى یکى زندگى کنى که هیچ وقت پا روى غرورش نزاشته باشه و یه قدم بیاد جلو و بهت یه سلام خشک و خالى بکنه، خیلى سخته نه؟؟؟
تو که حس نکردى چى میگم ولى من خیلى خوب حس کردم اینو، ٨ سال رابطه و بالاى ٢ سال پیغام دادن هاى مجازى و مسیج هاى بى نام و نشون و و و و و
تو خیلى راحت خونوادت رو انتخاب کردى، خب لابد کنار اونا حالت بهتره دیگه منم با آبروم بدترین بازى ممکن رو کردى و به نیت تیر خلاص زدن اومدى و با تمام قدرتت ضربهء آخرت رو چند بار زدى....

بیخیال اتفاقاى گند گذشته، من به هیچ وجه ممکن نمیتونم دنبال کسى بدوم که هیچ احساس و عکس العمل مثبت و مشخصى در مورد نداره، تو اگه با راننده ببرنت آژانس و برگردوننت، اگه مدام یه جاسوس و بپا هم برات گذاشته باشن میتونى بهم یه مسیج بدى و حرف بزنى ولى کى بره روى غرور عزیزتر از همه چیزش پا بزاره و اینکارو بکنه....

من خیلى بیشتر از حد توان و شاید خیلى بیشتر از عرف زحمت خودمو کشیدم و خواستم بهت ارادت خودم رو نشون بدم با هر وسیله اى که شده ولى تو کلا هیچ حرکت خاصى نکردى و نخواستى که هیچى رو به من نشون بدى و ثابت کنى...

شماره منو دارى، هر ثانیه از شبانه روز حرف زدنت اومد میتونى یه پیام بدى بهم، اینم بدون که رفت و آمد من به منطقه تقریبا با باباى خودت یکى هستش و دو نفته یه بارى که میام باباتو توى پرواز میبینم معمولا، اگه تا یکشنبه بابا مشهد باشه درسته برنامهء رفت و امدمون باهم....

خوش باشین یاسمین خانوم
کسى که اون همه غرور داشت برا من که نباید پست از سختیهاى زندگیش بزاره، دروغ میگم که بگو.....
روز خوش
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد