حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

787



یادمان باشد


به حرمت ناچیزترین لحظه های خوبمان


هنگامی که به بن بست رسیدیم

وقت جدایی

طبعمان آنقدر بزرگ باشد که

همدیگر را به لجن نکشیم


یادمان باشد


هرچه بودیم، انتخاب هم بودیم





نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:22

منو میبخشی؟ یاسی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:21

منو میبخشی؟

کیوان سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1395 ساعت 19:28

دقیقا کارى که شما و مامانتون کردین با من و زندگیم....

خوبه بعد از سه سال یاد گرفتى نبایست به لجن میکشیدى همه چیز رو واى گذشته ها گذشته، منم از خیلى از خاطرات بدى که برام ساختى گذشتم، یادش باشه خیلى چیزارو میشه بخشید و چشم پوشى کرد ولى خیانت رو به خاطر اینکه روى تک تک استخوناى بدنت حک میکنن نمیتونى از ته دل ببخشى و فقط به ظاهر میگى باشه بخشیدمت و یه فرصت دوباره بهت میدم که دیگه آدم باشى نه اینکه همه چیز مث روز اولش شده چون هیچ وقت مث روز اولش نمیشه اون اعتمادى که گند زدى توش....
اون زمان که بایست میفهمیدى نفهمیدى به مرور زمان میفهمى کیوان کى بود برات و امیر کى بود و تو با کى چیکار کردى....
کیوان اگه کارى کرده پیش مامان تو کرده نه مثلا مادر شوهرت اونم از روى دق دلى خالى کردن و از روى عمد به کینه گند کشیدنه زندگى طرف مقابلت....

بیخیال
حالم بهم میخوره اینقدر تکرار کنم خاطرات لجنى که برام ساختى رو
سعى میکنم به خاطرات قشنگى که ازت داشتم فکر کنم
اونقدر بهشون ارزش و اهمیت میدم که همیشه نسبت به تو حس تنفرى نداشته باشم و نهایتا مث قبل دیوونه وار دوست داشته باشم

جفتمون باهم بد کردیم
ولى توى اون همه خاطره
تو با من روراست نبودى و من از این ناراحتم تا اینکه باهام در نهایت چطور تموم کردى


فداى تار موت
بیخیال دنیا
بزار گذر زمان باقیموندهء عمرم بد طى نشه و یکم بیشتر شاد باشم و بخندم
به خودم
به همه چیم
این دفتر ورقاى آخرش رو داره مرور میکنه

دلت شاد
لبت خندون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد