حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

788



گاهی ندانسته


از "یک نفر"


بتی درست میکنیم


آنقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر بزرگ


که از دست ابراهیم نیز کاری بر نمی آید..





نظرات 2 + ارسال نظر
میدونی کیم سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 17:42

ذره ای به حرفایی که میزنی اعتقاد نداری
نداری

بت شکن دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:38

اون بتی که تو ازش صحبت میکنی من مدتی قبل شکستمش و دیگه هیچ بتی برا من وجود نداره، اشتباه بزرگ ما آدما همینه که از هر کس و ناکسی برا خودمون به صداقت و عشق و پاکی دل خودمون یه بت میسازیم و بعد با تمام قدرت به پاش سجده میزنیم و سگ محلی تحویل میگیریم...

خدا رو شکر میکنم که اینقدر قدرت بهم داده که بتونم اون بت پوچ و تو خالی و خدای ادعا رو بشکنم، اینم یاد گرفتم که دیگه به هیچکس نگم دوست دارم و عاشقتم، بهتر اینه که سگ محلی کنم و ملت منو مثه بت سجده کنن...

آره گذشت اون دوران بت پرستی
الان دوره پادشاهی و ستایش شدنه...:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد