حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

789



       همین الان همین لحظه 

  تو پیرترین سنى هستید که تا حالا بودید 

  و جوانترین سنى که تا ابد خواهید داشت 

  پس از زندگی لذت ببرید...



نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:54

یاسی

یه عاشق احمق ساده سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 00:22

بهزاد روانگرد هم به لیست سلام برسون هاى شما اضافه شدن

دیگه امار تعدادشون از دستم خارج شدن
ماشالا واقعا، هزاران ماشالا به تو زرنگ و منه عاشق احمق ساده

nj جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 20:05 http://njs.blogsky.com

سلام
بعد از سالها اومدم به وبلاگک یه سر بزنم
شروع کردم کامنتارو خوندن و سر زدن به وبلاگای که قبلا سر میزدم
متاسفانه یا حذف شدن یا چن سالی از آپ شدنشون میگذره ولی با کمال خوشحالی آخرین پستت واسه 13 روز پیشه
خلاصه گفتم یه سلامی عرض کنم
امیدوارم سال خوبی داشته باشی و لبت خندونو دلت شاد باشه

antihacker چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 18:32 http://my-poems.blogsky.com

سلام عزیز

فکر کنم چهارمین نفر هستین تو لینک وبلاگم
من از سال 89 به همه غم و افسردگی هام پشت نمودم و چسبیدم به برنامه نویسی ...
هر وقت برنامه م اماده شد نسخه lifetime رو به شما مجانی میدم ..
الله یار و نگهدارتان

... شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 23:59

ꮶꮶꮶꮶꮶꮶꮶꮶꮶꮶꮶꮶꮶꮶꮶꮶꮶ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد