حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

800



قدر آدمایی که زود عصبی میشن رو بدونید 

اینا همون لحظه داد میزنن

قرمز میشن

قلبشون درد میگیره

دستاشون میلرزه

ولی

واسه زمین زدنتون هیچ نقشه ای نمیکشن

اونا تمام نقشه شون همون عصبانیتشون  بوده و تمام

آدمایی که زود عصبانی میشن آدمایی هستن که رقیق ترین و 

صاف ترینند..





نظرات 5 + ارسال نظر
دوره گرد دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 17:48

دلم دیگر با " خودم" راه نمی آید
هر روز پرسه میزند در خیال " تو "

دوره گرد دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 07:30

یارانِ من بیایید
با بارِ دردهایتان
و بار دردتان را در زخمِ دل من بتکانید...
من زنده ام به رنج
میسوزدم چراغ دل از درد.

[ بدون نام ] یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 13:26

جنگجوی نامهربانِ من
گدامین دست
مرا به پهنای نگاهت محکوم کرده است
که تمام نمی شوی؟

سجاد یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:53

بهزاد پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 13:54

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد