مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پولادی: نیازی به ثبت قرارداد ندارم/ استعلام پرسپولیس از سازمان

مرجع خبری پرسپولیس : با وجود توافق‌های انجام شده بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و مس کرمان هنوز قرارداد مهرداد پولادی ثبت نشده است.

 

پس از توافق‌های انجام شده مهرداد پولادی تا انتهای فصل به صورت بازیکن قرضی به جمع پرسپولیسی‌ها پیوست، اما قرارداد این بازیکن برای شش بازی هنوز در هیئت فوتبال استان تهران ثبت نشده تا حرف و حدیث‌هایی به وجود آید.

 

از همین رو یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: ما منتظریم تا پولادی به باشگاه بیاید و تا قراردادش را ثبت کنیم. به نظر می‌رسد باشگاه مس باز هم برای این بازیکن مشکلاتی به وجود آورده است.

 

مهرداد پولادی نیز در همین زمینه در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به اینکه تفاهم‌نامه‌ای تا انتهای فصل امضاء شده است دیگر نیازی به ثبت قرارداد نیست و من با همان تفاهم نامه می‌توانم شش بازی در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به میدان بروم.

قرار است مسئولان باشگاه پرسپولیس این موضوع را از سازمان لیگ برتر استعلام بگیرند.

شاهکار جدید عزیزمحمدی و شرکا

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع فجرسپاسی قبل از بازی با پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی سه جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود!

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ جدال تیم های پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز در حالی روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی با برتری زردپوشان شیرازی خاتمه یافت که علیرضا جلیلی مدافع فجر، قبل از این مسابقه از سوی کمیته انضباطی سه جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود!

 

در خبر محرومیت این بازیکن که در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شده، آمده است: «دیدار دو تیم فجر شهید سپاسی و مس کرمان در حالی روز پنجم بهمن برگزار شد که از سوی علیرضا جلیلی، بازیکن تیم فجرشهید سپاسی تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس این بازیکن سه جلسه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی  محروم شد. جلیلی همچنین باید مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.»

 

این در حالیست که یک روز پس از ابلاغ رسمی حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، علیرضا جلیلی تا آخرین دقایق مسابقه مقابل پرسپولیس حضور داشت و در نود و چهارمین دقیقه برای اتلاف وفت تعویض شد!

 

پس از حضور قاسم دهنوی (هافبک مس سرچشمه) و سعید دقیقی (مهاجم شهرداری تبریز) که با وجود محرومیت مقابل پرسپولیس بازی کردند، این سومین شاهکار سازمان لیگ و کمیته انضباطی در لیگ یازدهم است و احتمالا از ساعتی دیگر باید شاهد تکذیب های آقایان و توجیهات عجیب آن ها در این خصوص باشیم!

 

به گزارش مرجع خبری؛ با وجود اینکه حکم مذکور یک روز قبل از شروع مسابقه ابلاغ شده است، محرومیت جلیلی لازم الاجرا بوده است. 

 

همچنین مطابق با بند 3 ماده 28 کمیته انضباطی در خصوص کیفیت اعمال محرومیت ها، محرومیت از مسابقه بعد از صدور رای قطعی و ابلاغ رسمی آن در اولین مسابقه ای که در تخلف در آن صورت گرفته است انجام می شود.

 

تبصره: حکم صاده حتی الامکان هفتاد و دو ساعت پیش از زمان مسابقه مرتبط با موضوع محرومیت ابلاغ می شود اما تاخیر در ابلاغ نیز مانع اجرا نخواهد بود.

 

ترکیب فجرسپاسی مقابل پرسپولیس: سیروس سنگچولی، امید خلیلی، علیرضا جلیلی(۹۰+۴ وحید نعمتی)، عباس کاظمیان، سعید قزل گچلی، مهدی رجب زاده، مهرداد کریمیان، رضا حقیقی، ایوب کلانتری، یونس شاکری(۷۰ سید محمدرضا حسینی)، محمد مهدی نظری(۸۱- محمدرضا پور محمد)

 


بیانیه باشگاه پرسپولیس در اعتراض به قضاوت داوران

 مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس در اعتراض به اشتباهات متعدد داوری بر علیه این تیم به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شکایت می کند.

 

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: دیدار تیم های پرسپولیس و فجر سپاسی از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز سه شنبه هجدهم بهمن ماه 1390 در حالی برگزار شد که داور این مسابقه اشتباهات تاثیرگذاری را مرتکب شد.

 

با توجه به نظر کارشناسان داوری، قضاوت بخشی زاده در این بازی بسیار تاثیرگذار بود به طوری که نگرفتن یک پنالتی مسلم علیه پرسپولیس و مردود بودن گل فجر سپاسی به دلیل انجام خطا قبل از به ثمر رسیدن گل سوم از جمله این اقدامات است. اینگونه قضاوت ها در شرایطی است که در چندین دیدار گذشته این تیم نیز اتفاقاتی اینچنینی رخ داده که طبق نظر کارشناسان، قضاوت داوران بر علیه تیم فوتبال پرسپولیس بوده که نمونه عینی آن پذیرش گل آفساید تیم شهرداری تبریز و نگرفتن دو پنالتی مسلم پرسپولیس در بازی با ذوب آهن است.

 

باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام شکایت مکتوب خود به کمیته داوران، از این کمیته می خواهد هر چه سریعتر در این خصوص اقدامات لازم و جدی را انجام دهد تا این باشگاه بیش از این متضرر نشود. همچنین با توجه به کسر حداقل 8 امتیاز در نیم فصل دوم از تیم فوتبال این باشگاه بدلیل تصمیمات غلط داوری، باشگاه پرسپولیس شکایت رسمی خود را به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ارسال خواهد کرد.

نصیرزاده: داور یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت/ گل سوم فجر مردود

مرجع خبری پرسپولیس : هوشنگ نصیرزاده در خصوص داوری بازی دیروز پرسپولیس - فجرسپاسی گفت: سعید بخشی زاده از اعلام یک پنالتی به سود پرسپولیس خودداری کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ هوشنگ نصیرزاده در خصوص قضاوت بازی دیروز پرسپولیس-فجرسپاسی، گفت: در دقیقه سی و هشتم مسابقه مدافع فجرسپاسی ضمن لمس توپ با دست، جهت شوت مهدوی کیا را تغییر داد که داور مسابقه باید یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می کرد.

 

بخشی زاده در این صحنه به دلیل جایگیری اشتباه نتوانست پنالتی را تشخیص دهد و دستور به ادامه بازی داد.

 

نصیرزاده با بیان اینکه این نخستین قضاوت بخشی زاده بعد از محرومیت پخش زنده بود، ادامه داد: در نیمه دوم و در دقیقه 61 داور یک اشتباه دیگر را مرتکب شد و در داخل محوطه جریمه یک ضربه غیرمستقیم به سود فحرسپاسی اعلام کرد. در این صحنه علی عسگری موفق به کنترل توپ نشد و هوشیار ناچار به واکتش شد که اگر توپ را نمی گرفت وارد دروازه می شد و این صحنه پاس رو به عقب تلقی نمی شود.

 

وی در خصوص صحنه گل سوم فجرسپاسی گفت: لحظاتی پیش از این گل مدافع سپاسی روی محمد نوری مرتکب خطای واضح شد اما داور از این صحنه چشم پوشی کرد و همان توپ تبدیل به گل سوم فجر شد.

 

نصیرزاده در پایان گفت: پس از 26 مسابقه این اولین بازی پخش زنده بخشی زاده مقابل دوربین شبکه سه بود و نباید فراموش کرد محرومیت و مسائل روحی روی اشتباهات داوران تاثیرگذار است.

اعتراض باشگاه پرسپولیس به داوری بازی با فجرسپاسی

مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند در نامه‌ای به نحوه قضاوت سعید بخشی‌زاده اعتراض کنند.

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس یکی از دلایل شکست خود را مشکلات داوری و نحوه قضاوت سعید بخشی‌زاده می‌دانند و به همین دلیل قصد دارند نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

 

پرسپولیسی‌ها معتقدند یک ضربه پنالتی برای این تیم گرفته نشده و گل سوم فجر سپاسی پس از خطا روی محمد نوری به ثمر رسیده که داور از آن چشم‌پوشی کرده است.