حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۳۷۷

 

نگو بار گران بودیم و رفتیم

                 نگو نا مهربان بودیم و رفتیم

                                بگو با دیگران بودیم و رفتیم

 

۳۷۶

 

زندگی

گل زردیست به نام         غم

فریاد بلندیست به نام      آه

مروارید غلطانیست به نام      اشک

آیینه شکسته ایست به نام      دل

 

۳۷۵

 

همه مردم می گن :

                     آسمون آبیه

اما من می گم :

                    آسمون قهوه ایه

چون آسمون من چشمایه توست

 

۳۷۴

 

گفتی

       دوستت دارم

                        باور کردم

دو بار گفتی

              شک کردم

قسم خوردی

             یقین کردم که دروغ می گی

 

۳۷۳

 

هرگز قدر آن روزهایی را که در کمال خوشبختی زندگی

می کردیم نمی دانیم؛ مگر زمانی که آن روزها و

ساعت های خوش را از دست داده باشیم

 

۳۷۲

 

تفاوت شمع و دل در این است که :

                    شمع اول می نالد و بعد می سوزد

                    ولی

                    دل اول می سوزد و بعد می نالد

 

۳۷۱

 

ای دوست غیر از ‌< دوستت دارم >

گر جمله ای دانی؛ بده یادم

کاین ورد؛ از بسیاری تکرار

کم رنگ و بی تاثیر شده است . . .

 

 

۳۷۰

 

خیال کردم اگر دور از تو باشم

میتونم غم توی قلب تو باشم

خیال کردم دلت میشه برام تنگ

اگر مدتی پیشت نباشم

به خود گفتم دلش دور از تو تنهاست

گمون کردم که دوری چاره ماست

عجب خوش باوری تو ای دل من

نباشی تو؛ هزاران دل تو دنیاست

 

۳۶۹

 

نگاه معصومانه ام را هیچگاه ندیدی

اشکهای دلتنگیم را هیچگاه ندیدی

صدای قلبم را هیچگاه نشنیدی ...