حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۵۸۴

 

در گذرگاه زمان

خیمه شب بازی دهر

با همه تلخی و شیرینی خود می گذرد

عشق ها می میرند

رنگ ها رنگ دگر می گیرند

وفقط خاطره هاست

که چه شیرین و چه تلخ

دست ناخورده به جا می ماند

 

 

 

۵۸۳

 

می خواهم در بودنت نبودنت را تجربه کنم

دردناک است که وقتی هستی بگویم با خود که نیستی ٬ که رفته ای....

می خواهم در بودنت بودنت را حس کنم

از همین راه دور

دور از تو و نگاه تو.........

باور کن دیوانه نیستم فقط دلتنگم

حالا دیگر نه برای تو برای خودم

برای سکوت و تنهایی خود‌ خودم

 

۵۸۲

 

روزها با تو بودن گذشت گرچه تو با من نبودی

و حالا دور از تو روزهای با تو بودن سپری میشود

و من هر لحظه در انتظار رسیدن به پایان جاده با هم بودنم

می دانم میرسد از راه آن روزی که دستانم را به گرمی بفشاری

و با لبخند بگویی خدا حافظ...........

هرگز نفهمیدم دلیل بودنت را

هرگز برایم نگفتی

شاید هم گفتی من نفهمیدم!

حالا من ماندم و تصویر مبهمی از نگاه تو و خاطراتی گنگ و دور

وصدایی که می گوید هنوزبا هم هستیم انگار

و به وسعت پاییز دلگیرم

اینجا تنهای تنها........

 

۵۸۱

 

حال تو رفته ای

 

و من تنها

 

در میان این واژه های شلوغ

 

         این بینهایت های عاشقانه ات

 

بدنبال آن دل بی قرار و گرفته ای هستم

 

                که در نگاه های بی شماری

 

                                              سوخت و

 

                                                         شکست

                    و در آخر هیچ نگفت و آرام رفت  ...                                             

 

 

 

۵۸۰

 

 

امید و آرزوهایم بی تو آهسته آهسته

در حال فروریختن است....

 

 

 

 

 

 

 

Happy      Valentain

 

 

 

 

 

۵۷۹

 

می دانی!

 

مدتهاست قلب بیمارم را به مشت گرفتم 

 

                   و به گدایی محبت آمده بودم.

 

                         و تنها درمان قلب  بیمارم ، دوای محبت بود.

 

گله ای نیست!

 

چونکه سرنوشت چنین هست چه تقدیر کنیم

 

برو!

 

و من برای همیشه قلب بیمارم را در سینه خواهم فشرد تا محبت دیگری دوای دردش نباشد ، چرا

 

 که می دانم خواهی آمد

 

          در یکی از ماههای فصل خزان

 

                                                        آن هم

 

                                                              بر سر خاکستر مزارم.....

 

 

 

 

 

۵۷۸

 

تقدیم به کسا نی که این بازی رو نبردن...

 

 

                یادت می یاد گفتی به من                  عشق تو رو به دل دارم

 

                دروغ می گفتی اما من                     راست راستکی دوست دارم

 

                سر به سرم گذاشتی و                       چند روزی موندگار شدی

 

                گفتی که همدمم می شی                     همرنگ روزگار شدی

 

                چشمات به من دروغ می گفت            اما بازم می خواستمت

 

                 وقتی که رفتی به سفر                     باز به انتظار نشستم

 

                پیش خودم دلم میگفت                      که بر میگردی از سفر

 

                بر گشتی اما چه جوری                   دستت تو دست یه نفر

 

                دلم که باور نمی کرد                      از تو یه دستی خورده بود

 

                اون روز نشست و گریه کرد            که بازی رو نبرده بود

 

 

۵۷۷

 

دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمام جاری شد........ از اشک پرسیدم چرا اومد ی؟!

 

 گفت آخه تو چشمات کسی هست که دیگه اونجا جای من نیست