حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۷۰۴

 

 

آخر دنیا همین جاست

 

روزی که حسرت ساده دلی هایت را بخوری ، روزی که ندانی

 

با دل خسته ات چه کنی ، روزی که ندانی با اشک هایت

 

 با گونه ها ی تر شده ات با قلب هزار تکه شده ات چه کنی

 

 آخر دنیاست

 

روزی که هنوز امید داشته باشی به آمدنش با اینکه بدانی

 

 حتی در خاطرات دورش هم یادی از تو نیست ، روزی که به خودت

 

دروغ بگویی ، روزی که سر

 

قلبت را کلاه بگذاری ، تا لحظه ای آرام شود  به امید آمدنش ،به امید

 

اینکه او هنوز به یادش است و میداند قلب کوچک و عاشقت ، بی او

 

دیگر نمیزند  ،

 

جسمت میمرد وگونه هایت همیشه تر میماند ...

 

روزی که او باور نکند دوست داشتنت را ، روزی که به دنبال

 

فایده ای حاصل

 

از دوست داشتنت بگردد آری آن روز آخر دنیاست

 

آخر دنیای تو  ... آخر دنیای توی که چه ساده ، دل به حرفهایش

 

سپردی ، چه

 

ساده دوستش داشتی بی هیچ چشم داشتی

 

آخر دنیای تویی که حرف های تلخش را نشنیده گرفتی ،

 

رفتار های سردش را نادیده گرفتی ، آخر دنیای تویی که

 

هنوز دوستش داری

 

آری آخر دنیای پر دردت همین جاست

 

اما خدایا این انصاف نبود ، این حق دل من ، این حق اشکهای من نبود

 

مگر من چه کار خطایی کرده بودم ، دل چه کسی را شکسته بودم ،

 

چه نافرمانی کرده بودم که این بود مجازاتش ، این بود تاوانش ،

 

این بود جوابش ...

 

جرم من چه بود جز دوست داشتنی صادقانه و پاک

 

این آخر دنیای من است ، تو برو به راهت ادامه بده میدانم

 

که صدای خش خش برگهای پاییزی را نمیشنوی و صدای قلب

 

 من که شکست  بعد رفتنت  چه

 

صادقانه دوستت داشت چه معصومانه فکر کرد

 

 تو تا همیشه عشقت را در دستان

 

او به امانت می گذاری حالا او شکسته است عشقت را بگیر و برو ...

 

 

 

ولنتاین

 

 

HAPPY

 

VALENTIN' S DAY

 

 

 

 

تولد عشق

 

 

اگه یه روز بهار رو دیدم

بهش میگم بهترین روز عمرم امروز بوده

نه به خاطر اومدن بهار

فقط به خاطر اینکه زمستون موقع رفتنش بهترین

 هدیه رو به من داد

.

.

تولدت مبارک

 

 

اما افسوس که بهار به تو حسودی کرد

و

تو رو ازم گرفت

 

۷۰۳

 

 

 

کاش دلیلی برای تمام جرم های ناکرده وجود داشت

 

 و آن وقت من سر قفلی تمام این غم ها میشدم

 

دلم برای تو خیلی تنگ است اما وجودت از وجودم خیلی دور است

 

تو خیلی ساده نگاه من را فراموش کردی

 

و من خیلی سخت تو را به خدا سپردم

 

یادت هست روزهایی که از همه چیز میگفتیم به غیر از جدایی ...

 

ولی امروز از همه چیز میگوییم به غیر از پیوستن!!!

 

چقدر این زندگی نفرت آور است و شاید وجود تو

 

مرحم تمام دردهای من میشد

 

ولی حیف که تو خود دردی شدی

 

افزون به تمام دردهایم

 

من دیگر وجود تو را در هاله ای از ابهام نمیخواهم

 

مسافر رویاهای من برو شاید جای دیگری مرحمی پیدا کنی

 

 ولی من میمانم..

 

میمانم تا به تمام کسانی که از عشق میگویند ثابت کنم

 

عشق یعنی احساس و احساس یعنی بیچارگی

 

و من پشت میکنم به احساس و گل خوش بوی عقل

 

را برای همیشه در دست هایم نگه میدارم

 

تا شاید روزی که تو آمدی به تو بگویم

 

 دیگر من هم عاقلم نه عاشق.....!!!