حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

عید فطر ۸۸

 

 

عید سعید فطر مبارک 

 

 

شب قدر

 

انا انزلنا فی لیله القدر 

 

 

عشق یعنی اشک توبه در قنوت......خواندنش با نام غفار الذنوب 

عشق یعنی چشمها هم در رکوع......شرمگین از نام ستار العیوب 

عشق یعنی سر سجود و دل سجود.....ذکر یا رب یا رب از عمق وجود 

 

 

التماس دعا 

 

۷۱۲

سخاوت نگاهت چه سرسختانه دلم را به  

 

بازی گرفت، و چه عاشقانه بر من خیره شد 

 

 اما

 

من سالهاست که عشق را از پنجره ی نگاه 

 

 به زمین افکنده ام . . 

 

 سر که بلند می کنی نگاهت سر به آسمان 

 

 می ساید...  

 

و من اینجا میان خاکها نشسته ام افسوس...! 

 

 ای کاش همیشه سر به زیر بودی   

  

 

 

ماه رمضان ۸۸

 

شهر رمضان الذى انزل فیه القرآن هدى للناس 

  

و بینات من الهدى و الفرقان فمن شهد منکم 

 

 الشهر فلیصمه و من کان مریضا او على سفر 

 

 فعدة من ایام اخر یرید الله بکم الیسر و لا یرید 

 

 بکم العسر و لتکملوا العدة و لتکبروا الله  

 

على ما 

 

 هدیکم و لعلکم تشکرون  

و آن ایام کوتاه ماه رمضان است که قرآن در آن نازل شده تا هدایت مردم و بیاناتى از هدایت و جدا سازنده حق از باطل باشد. پس هر کس این ماه را درک کرد، باید روزه‏اش بگیرد و هر کس مریض و یا مسافر باشد، به جاى آن چند روزى از ماههاى دیگر بگیرد. خدا براى شما آسانى و سهولت را خواسته و دشوارى نخواسته و منظور این است که عده سى روزه ماه را تکمیل کرده باشید و خدا را در برابر این که هدایتتان کرد، تکبیر گفته و شاید شکرگزارى کرده باشید 

 

 

 

 

 

            التماس دعا