حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۶۸۹

 

 

بعد از رفتن توفقط من مانده ام و روزهایی که بدون تو تکرار

 میشوند ... و من در خلوت شبهای بی ستاره ام از به تو

اندیشیدن عادتی ساخته ام در ازای آرزوهایی که برایت

داشتم و هنوز...

 

۶۸۸

 

 

هر کسی یه روزی میاد و یه روزی میره

 

یکی با دلش میره و یکی با پاهاش

 

مواظب باش کسی با پاهای خودش از دلت نره . . .

 

 

عید فطر

 

 

 

فرا رسیدن عید سعید فطر

 

 بر همه

 

روزه داران مبارک باد

 

 

۶۸۷

 

 

از این نیامدن و قصد رفتن کردنت..

می خواهم بنویسم اما دستهایم می لرزد...

چه کردی با من؟...

چه خواستم ز تو که دریغ میکنی؟ چه خواستی که نکردم؟...

غم نبودنت به جانم نیشتر میزند اما درمانی نیست که به مقابلش روم...

آخر تو تنها امید بودی تنها دعای شبانه ام...

می خواهم بنویسم...

از چشمانی خیس و دلی در اندوه نشسته از آرزوها و دعا های بیهوده..

هنوز دستانم میلرزد اما باز هم می خواهم عقده نشکفته ی دل را با نوشتن

باز کنم..

نمی نویسم چگونه می پرستمت...

می نویسم که مردنم را در پایت باور نداری...

می نویسم که من همان جزیره متروک بودم...

ای که بی من قصد رفتن می کنی...

می خواهم بنویسم اما چه سود؟! تو که نخوانده دوررش می اندازی..

چه سود از نوشتن وقتی گریه هایم نتوانست تو را از رفتن باز دارد..

دیگر نمی خواهم بنویسم ...

دیگر نمی خواهم بگویم چه قول ها دادی و چه قسم ها خوردی...

نمی خواهم بنویسم که چگونه دستی که به نیاز بسویت دراز شده بود رد

کردی...

نمی خواهم بنویسم که می توانی فراموش کنی ...

اما نا نوشته می دانی که هرگز فراموشت نخواهم کرد...

 

 

 

کاش میمردم . . .

 

۶۸۶

 

 

زندگی ، زن بدکاره ایست



اما زیبا !



هرکسی هرزگی او را ببیند



از زیبایی اش بیزار می شود ...

 

 

۶۸۵

 

 

تو را نمی دانم اما من خوب به یاد دارم که:

قرار بود عشق،زندگی،نان و... را قسمت کنیم .قرار بود عشق را در

چشم ها ،زندگی را در نگاه ومعنای عاشقی را در وفای عشاق

ببینیم.قرار بود تا همیشه در کنار یکدیگر بمانیم وبا هم سروده های

عاشقانه مان را سر دهیم .اما...

با اینکه خوب می دانم لحظه به لحظه به ثانیه های تلخ جدایی نزدیک

ونزدیکتر می شویم امانمی خواهم نام آن را بر صفحه ی آخر دفتر

عشقمان ثبت کنم. . .

و در آخر بهترینم نمی دانم سهم من از تو چه بود ،شاید سهم من

از تو همان تک ستاره ای بود ،که با اولین نگاه تو بر زمین افتاد ،همان

تک ستاره ای که در اولین روز پیوندمان ،با اولین حرف عاشقانه مان

از اولین نگاه های آسمانی قلبمان بر سنگفرش حیات زندگیمان افتاد ...

 

شهادت حضرت علی

 

 

فزت و رب الکعبه

 

شهادت موالموحدین ، امیرالمومنین ،شیر خدا ،جلوه حق ،

 امام علی (ع)

 بر عموم شیعیان جهان تسلیت باد

 

 

شب قدر

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ﺇنا ﺃنزلناه فی ﻟﻴﻟﺔ القدر  وما ﺃدراک ما ﻟﻴﻟﺔ القدر

 

ﻟﻴﻟﺔ القدر خیر من ﺃلف شهر

 

تنزل الملاﺋﻜﺔ والروح فیها ﺑﺈذن ربهم من کل ﺃمر

سلام هی حتی مطلع الفجر

 

بی گمان این قرآن را در شب قدر نازل کردیم

 

 پس تو چه میدانی که شب قدر

 

چیست  شب قدر بهتر از هزار ماه است .

 

فرشتگان و روح در آن شب به اذن

 

پروردگارشان برای تقدیر هر کار نازل می شوند شبی ممل

 

 از کرامت وبرکت تا طلوع صبح

 

 

التماس دعا

 

 

۶۸۴

 

 

هیچ حسرتی در دنیا اینچنین یک جا در این سه واژه کوتاه

 جمع نمی شود :

 

او ـ دوستم ـ ندارد

. . .