حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۳۷۰

 

خیال کردم اگر دور از تو باشم

میتونم غم توی قلب تو باشم

خیال کردم دلت میشه برام تنگ

اگر مدتی پیشت نباشم

به خود گفتم دلش دور از تو تنهاست

گمون کردم که دوری چاره ماست

عجب خوش باوری تو ای دل من

نباشی تو؛ هزاران دل تو دنیاست

 

نظرات 4 + ارسال نظر
! جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 http://alldaytimes.blogsky.com

سلام . صبح شما بخیر
معمولاْ وبلاگتونو می خونم . هرچند روز یه بار فرصتی هم باشه کامنت نویسی
نوشته های تیتر وار و کوتاه جالب تر از متن های طولانی هست
این پست خیلی جالب بود . راستشو بخواین جالبی اون به خاطر کامنت آقا ناصر هست . امیدوارم این دوستمو مسخره نکرده باشم ولی کامنت ایشون برام خنده دار بود.
جمعه خوبی داشته باشین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:08

سلام
خوبی عزیزم
تشنه ام
پس کمکم کن
شدیدا منتظر جوابتم
خیلی از سوالام اونجاست
می بینمت

برخی تو
قهرمان فراموش شده

مرتضی پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:08 http://crazypc.blogsky.com

سلام دیگه موندم با این زندگی لعنتی چی کار کنم انگار اول شدم

ناصر پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:54 http://www.bastam.blogsky.com

سلام یاسمین خانم گل
از اینکه کامنت منو خونید و به اون جواب دادید بی نهایت ممنونم . در ثانی از اینکه منو لینک کردی n بار ممنونم . ثالثا نوشتی غمم دریاست دلم تنها ست .
ممکنه غم تون به وسعت دریا باشه ولی دلتون خیلی وسیعتر و ژرفتر از آسمان بیکرانه
چون دختری هستی از مهد ایران زمین
دختری به مهربانی آفتاب تابان
وبه لطافت فصل بهار
وبه سرزندگی خلیج فارس
وبه بلندای دماوند
وبه بخشندگی زمین
ضمنا حرف دیگری هم داشتم:
خواستم بگم خوشحال میشم با هم آشنا بشیم ایمیلمو که دادم اگه خواستید با هم یک چت دوستانه داشته باشیم ( بیا تو وبلاگم تو نظرات وقت شو بزار ) با هم آشنا بشیم در ضمن ایمیلتو فراموش نکن
یک حرف دیگه هم داشتم اونم اینکه شاید کمکی از دستم واسه شما برنیاد ولی به عنوان یک دوست می تونید روی من حساب کنید مطمئن باشید به عنوان یک دوست صدیق می تونید روی من حساب کنید
با تمام وجودم به حرف دل شما گوش می کنم
خوشحال می شم با هم آشنا بشیم
در آخر بیاید
باهم شاد باشیم تنهایی حال نمیده
قربانت ناصر
منتظر لحظه آشناییم
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد