حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۲۴۶

 

ازم پرسید :

          منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو ؟

گفتم :

         زندگیمو

قهر کرد و رفت اما نمی دونست که خودش همه زندگیمه ...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 19:57 http://crazypc.blogsky.com

سلام

rasti: tahala be manaye ghashange A.B.C.D.E.F.G. deghat kardi?a boy can do every thing for girl !hala barax g.f.e.d.c.b.a!girl forget every thing done and cauch a new boy again


وقتی هستی نیستم , وقتی نیستی هستم , وقتی هستم نیستی, وقتی نیستم هستی ای همه ی نیست شده ی هستی من, هستی من نیست می شود وقتی تو نیستی

زیبا ترین گل با اولین باد پاییزی پرپر شد . با وفا ترین دوست به مرور زمان بی وفا شد . این پرپر شد ن از گل نیست از طبیعت است و این بی وفایی از دوست نیست از روزگار است

می خوابم تا تورا در خواب ببینم بیشتر می خوابم تا تو را بیشتر در خواب ببینم اگر بدانم مردگان هم خواب می بینند میمیرم تا تو را همیشه در خواب ببینم

افسوس... آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم و بعد... برای آنچه از دست رفته آه میکشیم
این اخریه مال من بووود نه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد