حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۲۴۹

 

وقتی هستی نیستم , وقتی نیستی هستم , وقتی هستم 

نیستی , وقتی نیستم هستی؛ ای همه نیست شده  هستی

من, هستی من نیست می شود وقتی تو نیستی 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
عاشق دیوونه یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:39

هر وقت مطالبتو میخونم گریم میگیره.واقعا قشنگند.

فواد(یک عاشق) پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 http://www.alfered.tk

سلام
وبلاگ قشنگی داری! زیبا است فکر میکنم تو هم مثل من عاشقی ولی غصه نخور زیبای عشق به نرسیدنشه!!!
میدونم سخته ولی من اون رو تحمل کردم پس تو هم می تونی
امیدوارم همیشه موفق باشی
به من هم سر بزن فعلان بای***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد