حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۱۳۹

 

ای یار گمشده

من در سکوت خلوت شبهای تلخ خویش

در جستجوی تو

مرغ خیال را پرواز می دهم

همراه هر نسیم ؛ به هر سو می دوم

نام تو را به زمزمه عاشقانه ای آواز می دهم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مرتضی پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 17:20 http://crazypc.blosky.com

سلام بزم من اول بعد امری بازم دلم گرفت
امیدوارم بازم اول شده باشم اینجااا


رفیقان یک به یک رفتند مارا در خود رها کردند همه خود درد من بودند گمان کردند که همدردند


زندگی گفت: که آخر چه بود حاصل من؟

عشق فرمود: تا چه گوید این دل من

عقل نالید: کجا حال شود این مشکل من؟

مرگ خندید: در این خنده ی ویرانگر

... پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 17:13 http://www.xload.blogsky.com

همیشه غم و اندوه جواب عشقهای از دست رفته نیست!
جوابی بهتر برایش پیدا کن و به فردا بیاندیش بدون اینکه به عقب برگردی!
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد