حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۱۵۰

 

تا که بودیم نبودیم کسی

کشت ما را غم بی هم نفسی

تا که رفتیم همه یار شدند

تا که مردیم همه بیدارشدند

قدر آئینه بدانید که هست

نه درآن لحظه که افتاد و شکست

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 18:49 http://banooyemah.blogsky.com


سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...
...آواره سر گردان...

بهمن جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 18:14 http://www.lovingdream.blogfa.com/

سلام
وب خوبی داری
به نظر من از عکس هم استفاده کنی بهتر میشه.
موفق باشی و خداحافظ

ارشیا جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 18:09 http://www.mahdekherad.blogsky.com

درود بر شما
شما چرا این همه اندوهگین هستین دنیا این چنین نمی ماند
کوشش کنید که خود را از اندوه رها کنید
شاد باشید
بدرود
پاینده ایران

مشدی حسین اقا جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 18:06

یاسمن گولا
یعنی من این همه حرف خوب گفته بودم و خبر نداشتم
ای ول به خودم
ولی تو که وبلاگ داری چرا میگی تنهایی!!!
منم تنهام اخه زن ندارم بعضی وقتها دلم برای نداشته هام میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد