حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۱۵۱

 

در خواب ناز بودم شبی

                            دیدم کسی در می زند

در را گشـودم روی او

                            دیدم غم است در می زند

ای دوستان بـی وفـا

                            از غـم بیـاموزیــد وفا

غم با آن همه بیگانگی

                            هر شب به من سر می زند

  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 00:50 http://banooyemah.blogsky.com

سلام گل همیشه بهارم من سوفیا هستم

خیلی خوشحالم که با وبلاگ تو و دختری به ماهی تو آشنا شدم دوستت دارم نازنینم

مواظب خودت باش
بوس

[ بدون نام ] جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 21:33 http://ss57.blogsky.com

------->-----<@
------>------<@
---------->------<@
این گلهای روس مثل تو هستند با این تفاوت
که یه عالمه از اونا وجود داره
و تنها یکی از تو!
به امید این که زندگییت در ساحل
خوشبختی لنگر بیاندازد.
من آپم بهم سر بزن

سکوت دیوار.. جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 21:30 http://www.wall.blogsky.com

باسلام
واقعا شعره زیبایی بود.یه شعره کاملا زیبا که من از خوندنش واقعا لذت بردم.
من شما رو روی دله وبلاگم می زارم تا همیشه از شعراتون استفاده کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد