حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۱۵۴

 

دل بی غم در این عالم نباشد

 

                   اگر باشد بنی آدم نباشد

 

نظرات 1 + ارسال نظر
... شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 16:05 http://threedots.mihanblog.com

سلام
من فکر نمی کردم تو این دنیا دختری هم وجود داشته باشه که همیشه غمگین باشه!
مثل من که یه پسرم و همیشه غمگینم!
بین دوستام سعی میکنم شادی زورکی از خودم نشون بدم!
چون ناراحت نشن!
ولی واقعیتش خیلی غمگینم!
هیچکی هم نمی دونه هویت این وبلاگ نویسی که (خودم) انقدر غمگین می نویسه چیه؟ و اون کس کیه؟!
فقط از توی اینترنت منو میشناسن!
به نظرم از وبلاگم خوشتون بیاد!
منم خیلی پر از درد می نویسم!
فقط نمی دونم میتونید تو وبلاگم دووم بیارید و همیشه بخونیدش یانه؟!
البته شاید شمتا هم مثل من تحمل غم رو دارید!
نمی دونم!
فقط لطفا یه سر بزنید!
از میهن بلاگه!
نظرم یادتون نره!

اینم آدرسش:
http://threedots.mihanblog.com

با تشکر!
شاد باشی بر خلاف حالت همیشگی من!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد