حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۱۵۶

 

خواستم هدیه ای برایت بفرستم

   گل گفت : مرا بفرست تا با عطرخود او را شاد سازم

   گفتم : او خودش گل است

   خار گفت : مرابفرست تا به چشم دشمنانش فرو روم 

   گفتم : او آنقدر مهربان است که دشمن ندارد

   بلبل گفت : مرا بفرست تا با آوازم او را شاد سازم

   گفتم : نه او خوش صداست

ناگهان صدای قلبم به گوشم رسید؛صدای تاپ تاپ قلبم بود

که می گفت مرا بفرست تا

                                    دوستش بدارم

 

نظرات 4 + ارسال نظر
عاشق ترین عاشق شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 20:27 http://www.lov.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری
موفق باشی
خوشحال می شم سری بهم بزنی
من هم دردی مثل تو دارم.
منتظرم

عرشیا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 14:14

سلام
سلامی که تبسمی دارد
سلامی که می خندد و مهربانی را می پروراند
دلم با توست
مهر را می جویم
طراوت را می خواهم وبه سنگینی ایام نمی اندیشم
سپید من آغوشم به لرزه های طپش قلب تو باز می شود.سربلند و سر مست باشی

نگار مشرقی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 14:05 http://zion.blogsky.com/

سلام خانم

* * *
من ساعت ۱:۴۷ آپ کردم
تو ساعت ۱:۴۳ آپ شدی
اسم وبلاگامون پشت سرهم بود
اسم وبلاگت کنجکاوم کرد
بازم بهت سر می زنم
تونستی حتماْ حتماْ بهم سر بزن
به کمک دخترا نیاز دارم

گلسا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 13:52 http://golsa.blogsky.com

سلام یاسمین جان..
وبلاگ زیبات و خوندم.. اما چرا غمگین؟؟ امیدوارم همیشه لبخند روی لبهای مهربونت باشه..
موفق باشیXX

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد