حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۱۸۵

 

فرق من و تو

گفتی عاشقمی؛ گفتم دوست دارم

گفتی اگه یه روز نبینمت می میرم؛ گفتم من فقط ناراحت میشم

گفتی من به جز تو به کسی فکر نمی کنم؛ گفتم اتفاقا من به 

       خیلی ها فکر می کنم

گفتی تا ابد تو قلب من جا داری؛ گفتم فعلا تو قلب من جا داری

گفتی اگه بری با یکی دیگه من خودمو می کشم؛ گفتم اما اگه

       تو بری با یکی دیگه من فقط دلم می خواد طرفو خفه کنم

گفتی . . . ؛ گفتم . . .

حالا فکر کردی فرق ما ایناست؟! نه.

فرق ما اینه که تو دروغ گفتی و من راستشو گفتم...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمود سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 21:32 http://hadiseeshghe.blogsky.com

سلام . از اینکه به من سر زدی خیلی خوشحال شدم... اگه داداش کوچیکه رو قابل بدونی ؛ یه e_mail بزن و از خودت برام بگو ... آخه منم یه مدتی همینجوری بودم . اما .....
به هر حال باز هم منتظر حضور با صفای شما هستم . فعلا بای بای

نوید سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 17:21 http://www.stillluvu.persianblog.com

سلام وبلاگت واقعاً زیباست. چون من هم کسی استم که قلبمو یه نامرد شکسته میدونم چی میگی و درکت میکنم. این آدمها واقعاً بی معرفت اند. آی کاش همه میدانستند که عشق یعنی چی؟؟
کسی که ارزش تو رو ندانست اصلاً ارزش اینو نداره تا در موردش فکر کنی.
به کلبهء شکسته من هم سر بزن خوشحال میشم
موفق باشی

سید محمد موسوی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 17:13

سلام با این حرفها منو هم غمگین کردی خانوم من ۳۰ اهل زنجان شما چطور؟
افتخار اشنایی می دهی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد