حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۴۰

 

خداوندا

  

       من در کلبه فقیرانه خودچیزی دارم که تو در عرش

 

       کبریاییت نداری ؛ زیرا من چون تویی دارم و تو چون

 

       خود نداری

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:36

از اون جایی که روم نمیشه آدرسی از خودم بزارم

[ بدون نام ] شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:02 http://www.waller.blogsky.com

سلام
واقعا زیبا ترین د عایی که شنیدم همینه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد