حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۵۳

 

به او بگویید دوستش دارم
                 به او که قلبش به وسعت دریاست
                     که قایق کوچک دل من در آن غرق شده
به او بگویید دوستش دارم
                     به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین
                     نور و شعر وترانه برد و چشمهایم را به دنیایی
                     پر از زیبایی باز کرد
به او بگویید دوستش دارم
                     به او که صدای پایش را می شنوم
                     به او که لحن کلامش را میشناسم
                     به او که عمق نگاهش را می فهمم
به او بگویید دوستش دارم
                  به او که گل همیشه بهار من است
                      به او که قشنگترین بهانه برای بودن من است
                      و به او که عشق جاودانه  من است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد