حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۲۸۵

 

زندگی به من آموخت چگونه دوست داشته باشم ولی به من نیاموخت         

چگونه فراموش کنم . .

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 13:09

سلام
امرز متولد شدم من و دیشب بعد 2 ماه تقلا زدن همه چیو تمام کردیم با توافق ..............................ر


2سال ما بودیم اما روز تولد من من و او شدیم غمگین
غمگین باشید

مرتضی شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 http://crazypc.blogsky.com

سلام هیییییییییییییییییییییییی درد مارو می گی

من الان کافی نت فرازم (نیشخند )


تا حالا کفشاتو نگاه کردی ؟؟2تا عاشق.2 همراه که بی هم می میرن.با هم خاکی میشن,بدونه هم زیره بارون نمیرن, کاش آدما هم 1کم از کفشاشون یاد بگیرن

مرگ از زندگی پرسید : آن چیست که باعث می شود تو شیرین و من تلخ جلوه کنم ؟ زندگی لبخندی زد و گفت : دروغ هایی که در من نهفته است و حقیقتی که تو در وجودت داری

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد وسعت تنهائیم را حس نکرد در میان خنده های تلخ من گریه پنهانیم را حس نکرد در هجوم لحظه های بی کسی درد بی کس ماندنم را حس نکرد آن که با آغاز من مانوس بود لحظه پایانیم را حس نکرد

yek omr barayat sookhtamo sakhtam be omide inke roozi abi shavi va bar vojoodam berizi amma che sood ke daghi shodio bar delam koofti. az khodam




فلانی شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:08 http://www.peste.blogfa.com

سلام یاسی جان ممنون از نظرت شعرت هم خیلی زیبا بود گذاشتمش تو وبلاگم
باز هم بیا من آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد