حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۲۹۳

 

دنبال کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی

دنبال کسی باش که نتونی بدون اون زندگی کنی

 

نظرات 5 + ارسال نظر
آرین سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 18:31 http://arian58.blogfa.com

جالب بود

erfanet سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 http://ss57.blogsky.com

سلام دوست گلم
مرا ببخش اگر جز این نتوانستم دنیای دیگری
به تو هدیه بدهم.اگر دستهایم رویش ستاره
را باور نداشت اگر حتی دو چشمم به بهار
نقره ای بیشه زار شک داشت.اگر حتی میتوانستم
و نخواستم سهمی از دریا را به ماهی ها ببخشم
اگر میتوانستم و نخواستم
روز زن مبارک
به امید این که زندگییت در ساحل
خوشبختی لنگر بیاندازد
من اپم

مرتضی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 23:30 http://crazypc.blogsky.com

سلام این چند تا جمله ناب را بخونید وواسه دوستاتون بفرستین: 1-مرام فقط مرام گاو چون نگفت من گفت ما 2- صفا فقط صفای مورچه که هر وقت گریه کرد هیچکس اشکش ندید 3- رفیق فقط کلاغ نه بخاطر سیاهیش به خاطر یه رنگیش 4- معرفت فقط معرفت کرم نه به خاطر کرم بودنش به خاطر خاکی بودنش 5- یه رنگی فقط یه رنگی دیوار که هرچی مردو نا مرده بهش تکیه میدن 6- نامردارو خیلی دوست دارم چون اگه نباشن مردا مشخص نمی شن





کاش پروانه ماندن هیچ گاه تاوان نداشت دیدگان مست عشق هیچگاه باران نداشت کاش اگر دل در هوای یاسها پر می کشید هیچ پروانه ای غم بی باغبانی را نداشت

[ بدون نام ] دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 23:14

سلام
ممنون بات اون همه محبتی که بهم داشتی
اما فکر نمی کنم که لایقش بوده باشم
بعد هم اینکه اگه چیزی گفتم برای من عین واقعیت بوده و نخواستم که چیزیو بزرگ نشون بدم
تو سلیقت وحشتناکه و خیلی خوب می نویسی
خودتو اصلا دست کم نگیر
بابت نظرت راجع به شعرام ممنون اما خودم اینجوری فکر نمی کنم
دلیل اینکه لینکمو نمی ذاشتم این بود که احساس میکردم که ارزش خوندن نداره نوشته هام
بازم بابت همه چی ممنون اما این کامنت ها رو همیشه واسه تو نوشتم نه کسه دیگه واسه همینم هست که نمیخوام اینا رو تایید کنی
اما وبلاگ توئه و این نظر هم ماله توئه
پس هر کاری دوست داری بکن اما زود به زود بنویس و یادت باشه که یه نفر با این که فراموش شده اما همیشه منتظر پست بعدی توئه

برخی تو

[ بدون نام ] دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 22:04 http://www.wall.blogsky.com

سلام
گشتم اما پیدا نمی شه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد