حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۳۰۵

 

 عشق از دوستی پرسید :

              تفاوت منو تو در چیست ؟

دوستی گفت :

              من دیگران را به سلامی آشنا کنم و تو به نگاهی

              من آنانرا به دروغ از هم جدا کنم و تو با مرگ

 

نظرات 1 + ارسال نظر
از تبار درد جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:24

وقتی رفتی همه دنیا رو سرم .....انگاری خراب شدو دلم شکست
بهم سر بزن آپ کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد