حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۳۱۴

 

مهم نیست

           که اکنون دلت به هوای کسی دیگر می تپد

مهم آن است

           که من برای همیشه تنهایم

آن هم فقط به خاطر تو

                                                کاش می فهمیدی . . .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
پویا شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:15 http://angeleye.blogfa.com

وبلاگ زیبای داری من ۲۶ ساله هستم اما نمیزارم سختی های زندگی منو از پا در بندازه باید بلند شد و در مقابلش ایستاد منم مدتهاست دارم طعم تنهای رو میکشم اما خم به ابروم نمیارم خوشحال میشم بهم میل بزنید

جلال شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 21:12 http://www.ashegh-lovely.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی دارید.
اگر وقت کردین یه سری هم به قصر من بزنید@{;-

محمد ـ اچ شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 20:48

سلام . خوب هستین.
من نمیدونم شما با چه مسکلی روبرو هستین. البته انشا ا.. که هیچ چیزی نست . ولی اگر کمکی از دسته من ساخته است من در خدمتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد