حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۳۳۷

 

من غریبه دیروزم؛ آشنای امروز و فراموش شده فردا . . .

پس در آشنایی امروز می نگرم تا در فراموشی فردا یادم کنی

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ارامیس سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:58 http://ww.mem00l.blogsky.com

سلام میگم من یه آنگ توپ گذاشتم یه کوچولو به اسم سپهر هستش که ۳ سالشه دانلود کن حال کن



بای بای موفق باشی آرامیس

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:43

سلام یاسمین
شاید تو واسه یکی دیروز غریبه بودی و امروز ...
اما واسه من دیروز غریبه بودی و امروز غریبه تری
خیلی سعی کردم بشناسمت
از روی حرفات. شعرایی که می نویسی . دلتنگی هایی که می کنی
اما یا من ازت خیلی دورم یا تو انوقدر اوج گرفتی که نمیشه بهت رسید
خوشحالم
و به این افتخار می کنم که تو دوست منی
منم فراموش شدم اما فراموش شدن همیشه بهتر از هیچ وقت نبودن بوده
این جمله رو همیشه با خودم تکرار می کنم
ارزش عشق به اینه که اون رو از دست بدی
اما همیشه واست دعا می کنم که هرگز عشقتو از دست ندی
ممنون که نگرانم بودی . همیشه به فکرتم

برخی تو
قهرمان فراموش شده

نازنین دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 18:32

نوشته هات واقعا زیباست هر روز میام نوشته ها رو می خوانم

یاسین دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:51

بنام او که وجودش صفاست عهدش وفاست ومحبتش
کیمیا ست
از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و به فردا امیدوار باش.

.... و به رسم نماز در پایان کلام سلام .

مجید دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 http://www.majid-85.persianblog.com

سلام///به وبلاگم دعوتت میکنم....

! دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:42 http://alldaytimes.blogsky.com

سلام یاسمین
---------------

۳۳۲ و ۳۳۴
از این دوتا خیلی خوشم اومد
۳۳۲ استعاره زیبا و ساده ایی داشت
-------------------------------
۳۳۴
چه حسرت تلخی ...
ایم همه فاصله بین من و من
-------------
شب خوش

مریم دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:38 http://bito-hargez.blogsky.com

زیبا بود .....

شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد