حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۳۴۴

 

آن کس که می گفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من آمده باشد

 

رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها

 

همان آوازی بود که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دجی یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 http://www.djjavad2.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبتون خیلی زیبا وجالب بود

زندگی گریه ی مختصریست... مثل یک فنجان چای...

و کنارش عشق است... مثل یک حبه قند...
زندگی را با عشق نوش جان باید کرد...

اگه وقت کردی به وب ما سری بزن

ارامیس پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:05 http://www.mem00l.blogsky.com

سلا م نمی خام بگم چرا به چیزای قشنگ فکر نمیکنی ولی هیچ وقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت بی حوصله نباش

باشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه قول بده
می پرسی تو را دوست دارم؟
حتی اگر بخواهم پاسخ دهم نمی توانم
مگر می شود با کلمات ، احساس دستها را بیان کرد؟
مگر ممکن است با عبارات شرح داد که آن زمان که با دیدگان پر اندیشه و روشن بین به من می نگری چه نشاط و لطفی دلم را فرا می گیرد ؟
می پرسی تو را دوست دارم ؟ مگر واقعا" پاسخ این سوال را نمی دانی ؟
مگر خاموشی من ، راز دلم را به تو نمی گوید ؟
مگر آه سوزان از سر نهان خبر نمی دهد ؟
راستی آیا شکوه آمیخته به بیم و امید ، که من هر لحظه هم می خواهم به زبان آورم و هم سعی می کنم که از دل بر لبم نرسد ، راز پنهان مرا به تو نمی گوید ؟
عزیز من ! چطور نمی بینی که سراپای من از عشق به تو حکایت می کند ؟
همه ذرات وجود من با تو حدیث عشق می گویند ، بجز زبانم که..... خاموش است



[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:22 http://bood.blogsky.com

و چه آرام رفتی از کنارم
نگاهم هنوز نظاره گر آن راه است
و خاطراتت
مثل نمکی است بر این زخم کهنه
چقدرقلبت پر از درد بود
و من آزرده
که جای مرا گرفته اند

الف پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 20:53 http://sarzamin-ir.blogsky.com

سلام
از آشناییت خوشبختم
ولی ..
بگذریم . اول آشناییمونه و از این بابات خوشحال شدم
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد