حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۳۴۷

 

برای آخرین بار صلیب گردنبندی را به او هدیه کردم

 

پرسید برای چیست ؟ من که تو را دوست ندارم

 

گفتم : مگر نه اینکه صلیب را بالای گور گذارند

 

تو این را بالای قلب خود بگذار

 

چون: آرامگاه ابدی عشق من است . . .

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عسل جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:10 http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام..خوش به حالت که فرصت کردی به اون چیزی بدی ولی من چی حتی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد