حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۳۵۱

 

یادته یه روزی بهم گفتی هر وقت خواستی گریه کنی

 برو زیرِ بارون که نکنه نامردی اشک هاتو ببینه

و بهت بخنده ...

گفتم اگه بارون نیومد چی؟؟

 گفتی اگه چشم های قشنگ تو بباره آسمون گریه ش میگیره ...

گفتم یه خواهش دارم ؛

وقتی آسمونِ چشام خواست بباره تنهام نزار ...

گفتی به چَشم ...

حالا امروز من دارم گریه میکنم اما آسمون نمی باره  ...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
****نوستالژی**** دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 http://coocoo.mihanblog.com/

دلم درد می کنه

امیر یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:30 http://www.inbiran.blogsky.com

مطالبت خیلی قشنگه برام نظر بذاری خوشحال میشم
شادیت روز افزون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد