حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۳۶۷

 

هیچگاه مرا همسر خویش خطاب مکن

این عنوان خیلی سردیست

اگر کسی از تو پرسید که او کیست؟

بگو او  عشق من است

و اگر  پرسیدند که شما با هم ازدواج کرده اید ؟

بگو که ما زندگیمان را با هم قسمت کرده ایم

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
گیلدا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:55 http://www.gooya2.persianblog.com

سلام یاسمین جان
خیلی زیبا بود
در خاطرم می سپارمش.

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 http://expiredhero.blogsky.com

سلام یاسمین
خانم کوچولوی همیشه تنها
اگه کسی بهت بی وفایی کرد و رفت با یه کس دیگه
به حساب اون نذار
بذارش به حساب عشق
و اگه کسی عشقتو ازت گرفت
بازم باید یذاری به حساب عشق
اگه کسی ازت متنفر شد چی ؟؟؟
حالا بازم از عشق میگی ؟

من عاشق عشقم
اما به قول انگیسی ها
عاشق شدن و به عشقت رسیدن بهترین چیز دنیاست
عاشق شدن و عشقتو از دست دادن از اون بهتره


موفق باشی عزیزم
برخی تو
قهرمان فراموش شده

ناصر سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:42 http://www.bastam.blogsky.com

سلام و دورود بر تو ای دختر غمگین ایران زمین
من ناصر هستم ۲۳ سالمه از تبریز شهر میانه بقیه اطلاعاتمو میتونی تو سایتم ببینی.
دختر غمگین ایران زمین سایتتو دیدم و خوندم زیباست ولی فکر نمی کنی که دنیا و شادی هایش زیبا تر از غم ها وغصه هایش است. اگر باعث و بانی این غم های شما مشکلات خانوادگی است بدونید همه این مشکلها با لطف ایزدی حل خواهدشد چون من هم تجربه مشکلات خانوادگی رو داشتم و همشون حل شده
و می خواستم بگم که : چشمها را باید شست و جور دیگری باید دید
و دنیا زیباست ای زیبا پسند
من خوشحال میشم اگر احتیاج به یک نفر دوست دلسوز داشته باشید روی من حساب کنید آدرس ایمیل مو که نوشتم اگر خواستی off بزار و یا یک سر به سایتم بزن و نظر خودتو بگو
خوشحال میشم اگر بتونم کمی به شما بکنم.قربانت ناصر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد