حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۴۵۸

 

از آن هنگام که چشم به جهان گشودم در گوشم طنین انداخت

می گفت :

             در تمام مراحل زندگی با تو هستم

از او پرسیدم :

             تو کی هستی ؟!

گفت :

             غم

اول فکر کردم غم؛ عروسکی است که می توانم با آن بازی کنم

ولی وقتی بزرگ شدم دانستم من عروسکی هستم در دست غم . . .

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سعیده پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 http://www.saei10.blogfa.com

سلام یاسمین خانوم

وبت عالیههههههههههههههههههههههههههههههه

میشه با اجازتون این متنو بدارم /؟

با اجازه

هومن پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 21:29 http://lopo.blogsky.com

روزی رو به خدا کردم و پرسیدم چرا غم آفریده
جوابم را داد و گفت : تا قدر لحظات شاد زندگی را بدانیم :)
دوستت دارم با همه غم هات :)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 15:37

این را به خاطر اینکه خانمی هستی از جنس دوست داشتن برایت می فرستم شاید نشنیده باشی
دل شکسته ام آنشب دوباره ماتم داشت
شبی که گریه من بوی اشک آدم داشت
صلیب شعله به مژگان خیس خود می بست
اگر خبر زغم ما مسیح مریم داشت
میان دست تو دست آب رابطه بود
در آن کویر خزان هم پلی ز شبنم داشت
به جز ترانه هجرت گلوی زخمی خاک
هر آنچه خواند غم غربت تو را کم داشت.

امیر پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 15:03 http://baghevojod.blogsky.com

سلام خوبی ؟ مطلبت پس کو ؟

میلاد پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 14:31

سلام یاسمین جون...این چیه؟!!! کیف می کنی چه سریع...؟!نمی نویسی دختر؟

حضرت عشق-مریم پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 14:23 http://anooshka.blogsky.com

هی سلامم عزیزم
بابا اپ میکنی خبر بده باشه؟

سازمان فضا ی ناسا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 14:22

سلام تو تاریکی آدما چیزای رو که می خاند می تونند ببینند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد