حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۷۰۷

 

 

شاید خطا کردم و تو بی آنکه فکر غربت چشمان من باشی نمی دانم

 

 کجا تا کی برای چه ولی رفتی ؟!!

 

و بعد از رفتنت باران چه معصومانه می بارید  و بعد از رفتنت یک قلب

 

دریایی ترک برداشت و بعد از رفتنت رسم نوازش در غمی خاکستری

 

گم شد و گنجشکی که هر روز از کنار پنجره با مهربانی دانه بر

 

می داشت تمام بال هایش غرق در اندوه و غربت شد و  بعد از رفتن

 

تو آسمان چشمهایم  خیس باران شد ...

 

و بعد از رفتنت انگار کسی حس کرد من بی تو تمام هستی ام از

 

دست خو اهد رفت

 

کسی حس کرد من بی تو هزاران بار در هر لحظه خواهم مرد

 

و بعد از رفتنت دریا چه بغضی کرد

 

کسی فهمید تو نام مرا از یاد خواهی برد و من با آنکه می دانم تو

 

هرگز از آن من نخواهی شد هنوز آشفته ی چشمان زیبای توام

 

برگرد ببین که سرنوشت انتظار من چه خواهد شد . . .

 

نظرات 177 + ارسال نظر
Pharmf774 چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:18 http://Good info

Hello! feackdg interesting feackdg site! I'm really like it! Very, very feackdg good!

Hi, thank you for opening your mind to give me a happy heart

فقط میتونم بگم دیوونه ای شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:28

یاسین جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:37 http://no weblog

روزگاری جاده بودم
جاده ای غرق تردد
جاده ای کز رفت وآمد
لحظه ای خالی نمی شد
من که بسیاری غریبان را به آبادی رساندم
عاقبت خود ماندم وویرانه تنهایی خود

رضا دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:14

سلام به دوست غمگینم
یکی از الطافی که خدا به انسان کرده، فراموش کردنه وگرنه انسان زیر بار غمها خرد میشد. درد و رنج برای هر انسانی وجود داره ولی انسانی موفقه که سعی کنه که درد و رنجاش رو کم کنه و شادیهاشو زیاد. بهتون توصیه میکنم هر چیزی که شما رو یاد اون میندازه از بین ببرید، حتی این وبلاگ رو هم پاک کنید و یه وبلاگ دیگه درست کنید و زندگی جدیدی رو شروع کنید. تنها در این صورت میتونید فراموشش کنید. یادتون باشه همیشه بهتر از اون چیزی که ما داریم وجود داره. اگه ما چیزی رو ازدست دادیم باید از تجربه اش استفاده کنیم و دنبال بهتر باشیم. امیدوارم همیشه موفق و قوی باشی و یه نفر از اون بهتر برای همیشه بیاد تو زندگیت و تو خوشیات به این روزات بخندی.

قیصه چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:12

دریای غم ساحل ندارد@
09138756692

وحید یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:43

سلام یاسمین خانم من اسمم وحیدهست وامروزدلم گرفته بودبراهمین اومدم کافی نت وسرج کردم دل نوشته وبه سایت شمابرخوردم منم مثل شمایه جورای تنهام وبلاگم دارم ولی خواستم بزارم وقتی دل نوشته های جدیدم رونوشتم آدرس بدم ولی یه چیزبگم:به نظرمن شماخودت سخت میگیری .چون تنهای میگذردپس غمی نیست نازنین پس غمی هست که تنهای به سختی میگذرد.فقط برای خودت زندگی کن آخرین حرفم بودهفته بعدبهتون سرمیزنم وسعی میکنم آدرس بدم تابهم سربزنین خوشحالم می کنیدسعی کنیدبه حرف آخرم فکرکنید.اگه خواستین جوابم روتووب بزارین تاببینم.
بای

سلام وحید جان
می دونم اما چه کنم که نمی تونم
همه هستیمو واسه کسی گذاشتم که تنهام گذاشت و رفت...
افسوس...
بازم بهم سر بزن
دلت شاد

محسن سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 http://snndag.blogfa.com

سلام یاسمین خانوم وبلاگ خوشکله یداری لطفا یه سرسی به وبلاگ منم بزنی

اشکان چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 http://www.apple2.dom.ir

salam.kheyli zibast zaiba
age dost dari tabadole link konim
khbaram kon :x

حمید چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 http://javanetanha007.blogfa.com

سلام ...
وبتون زیبا و در عین حال خیلی پر معناست خوشحال میشم اگر با هم آشنا شیم .

Daniel سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 22:34

Drood Yasmin aziz,
Avalin bar ast ke sitetoo didam. Nemidoonam asheghi ya hamintoori minevisi? Aghe asheghi, khastam jizi behet begham.
Midooni, too tanha nisti. Kheilia mesle too hastan.
Man barha va barha shekastam. Be oon shekastanha eftekhar nemikonam, vali be inke toonestam khoodamo dobare mohkamtar besasam eftekhar mikonam. Man harji dashtam dadamo hiji pas naghereftam. Zamani fekr kardam ke dighe karam tamoome. Vali shoroo kardam khoodamo dobare ajor ba ajor sakhtam. Deli ke alan daram mesle avali nist. Vali deli ast ke khoodam sakhtamesh. Harji daram ba dasthaye khoodam bedoone hij komaki sakhtam. Bekhatere hamin dighe khoodamoo rahat daste kasi nemidam. Bare aval fekr kardam eshgh dadane bedoone entezaar ast. Vali hala fekr mikonam eshgh dadan va ghereftan ast. Bare aval fekr kardam ke eshgh tarafoo bi nahayat doost dashtan ast, vali hala fekr mikonam ke eshgh doost dashtane bi nahayat khoodam ast dar darajeye aval. Bad tarafoo davat mikonam ke mano bebine. Aghe toonest ghoohare eshghamo too delam bebine ke welcom, vargharne good bye. Ye jiz dighe: aghe be ye nafar bedoone sooal kardan jizi bedi. Oon jiz bi arzesh khahad bood. Vali aghe daroo be roosh baz bezari va sabr koni ke taraf khoodesh too biad va beporse, bad behesh bedi, oon jiz kheili arzesh khahad dasht.
Dooste aziz, ensanha mesle Aghrab hastan ke adateshoon nish zadane. Ma bayad dastemoono jeloo nadim.
Ooni ke dele manoo shekoond, fekr kard ke kheili ghodrat nofooz dar man dare. Az didane shekastanam lezat miboord. Vali vaghti ke man khoodamo dobare sakhtam. Az atrafian shenid. Vaghti oomad zendeghimo did, loknat zaboon gherete bood. Koft ke doostam dasht, vali atrafian nazashtan. Bad koft ke mano hanooz doost dare. Midooni ji behesh koftam? Koftam kasi ke bayad doost dashte basham peida kardam. Az man porsid: zani varede zendeghim shode? Koftam: na. Man taze fahmidam ke bayad khoodamo doost dashte basham va arzesh bedam. Hamooni ke ye rooz mesle baje barash gherye mikardam ke naro, be pam ooftad va gherye kard. Va man ba eftekhar koftam: NA. be in ghodrate khoodam eftekhar mikonam. Azizam, man ye mard hastam va behet migham ke: mardha zani roo mikhan mohkam mesle kooh ke natoonan beshkoonanesh. Mesle shatranj bazi ke migharde ba ye nafar ghavitar az khoodesh bazi kone. Eshgh ye noo mobareze ast ke aghar zarbe khoordi, bayad vanemood koni ke zarbe behet asar nakarde. Vagharne mobareze roo bakhti. Understand? Man tamame sherhatoo kheili vaght pish khoondam va ghade ye darya gherye kardam. Vali afsoos ke hamash bihoode boode.
Bebakhshid ke shahname neveshtam. Bekhatere in ke tamame sherhatoo mishnasam. Ba sherhat zendeghi kardam, khabidam, bidar shodam va nafas keshidam. In marhaleye behboodi ast ke bayad saaie koni har ji zoodtar poshte sar bezari, vagharna jozyi az zendeghit mishe va zendeghitoo mibazi.
Take care my friend.
Daniel

سلام دنیل عزیز
ممنون از اینهمه وقتی که گذاشتی و واسم این کامنتو گذاشتی ازت ممنونم
می دونم حق با توست شاید اشتباه منم این بود که اونو بیشتر از خودم دوست داشتم و نسبت به عشقم مطمئنش کردم واسه همین منو تنها گذاشت و رفت
اما هنوز نتونستم خودمو پیدا کنم چون رفتنشو نتونستم باور کنم
واسم دعا کن بتونم دوباره رو پاو بایستم
غمهات کوتاه
دلت شاد

حکایه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:27

حیف نیست از این قلم زیبا و سرشار از احساس و مهربانی در خلق اثر داستانی استفاده نکنید.
متن های شما زیباست ولی درد هایتان خیلی شخصی است. درد مشترک را فریاد کن!

سلام
درد مشترک ما بی وفاییست...
دلت شاد

ّshadow سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:11

salam bacheha man be ye dadashi niyaz daram


webet toooooooooooooooooooooooooooooooooooooope

دلک یکی بودم دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:39 http://www.delak.iranblog.com

من مثل عاشقی با گل سرخ در دست نیامدم تا در دل مردم رخنه کنم! شعر من،صدای یک محکوم به مرگ است! مرگ تدریجی... با شنیدنش ناله خواهی کرد،و نفرین. بیست و یک سال تمام: در زندان تنهایی خود زیستم...

فرهاد جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:12 http://www.saraidan.blogfa.com

سلام خوبی .
منم یه پسر تنهام مثل تو که یه دختر تنهایی وبلاگت خیلی توپه به وبلاگ منم سری بزن ممنون میشم
من می خوام با شما دوست بشم اگر مایلید با من دوست بشید و هم خود و منو از تنهایی بیرون کنید شمارتونو به ایدی pesar_chat2002بفرستید خوشحال میشم

مسیح پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:07 http://dosti-mano-to.blogfa

سلام وب قشنگه
امیدوارم برازندتون باشه وبتون
پیش منم بیا البته وب من مثل شما دم از غم
اگه با تبادل لینک موافقی بیا
بای درپناه حق

تینا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:58 http://www.tina-tina-tina.blogfa.com

سلام بر غنچه نو شکوفته ی باغ وبم................

خوبی فدات شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوبرویان جهان رحم ندارد دلشان

باید از جان گذرد هر که شود همدمشان

روزی که سرشتند ز گل پیکرشان

سنگی اندر گلشان بود و همان شد دلشان

منتظرتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم عزیزم


xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________

afshin پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:46 http://dostiegol.persianblog.ir

[گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [ناراحت]


میدونی داره بر ملت و کشورت چی میگذره ,, ۸۰۰۰پزشک بیکار , ۷میلیون جوان بیکار , از هر ۱۰ازدواج شش طلاق , بیش از شش میلیون معتاد , ۶۸درصد افسوردگی بین اقشار جامعه , مصرف سالانه ۵۰۰میلیارد تومان دخانیات , رسیدن سن فحشا به ۱۳سال
فروش دختران ایرانی در جزیره های عربی ,
فروش سالانه ۱۳هزار کلیه , ۴۸درصد مردم زیر خط فقر
بیش از ۱۹۰ هزار زن بی سرپرست , حدود ۱/۵میلیون زندانی سیاسی و عقیدتی ۲۳هزار مجروح و معلول جنگ بدون حداقل امکانات ......

ایرانی به خود آ ,, گر به خود آیی , به خدایی رسی ,,

پاینده ایران ,, [گل] [بدرود]

نرگس چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:41 http://www.narges-20.blogfa.com

سلام عزیزم
وبلاگ قشنگی داری
اگه یه سر به وبلاگ من بزنی خوشحال می شم
فعلا بای

لبخند سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:28 http://lazatezendegi.persianblog.ir

خدایا!
به دل های پروانه وش شمعی شایسته عنایت کن که در پای هر کرم شب تابی فرو نیایند و پیش چشم هر کورسویی جان نسپارند !!!
سلام دوست من....
با مطلبی جدید با عنوان..."سه نکته کوتاه اما کاملا مهم در امور جنسی"به روز کردم

چکیده متن...نکته یک)یکی از مواردی که خانمها باید رعایت کنند این است که بدانند چه چیزهایی همسرشان را تحریک میکند. آنها را شناسایی و در زمان لازم از آن استفاده کنند.مثلاً اگر مردی همسرش را ....
نکته دوم)زنها و مردانی که نمی خواهند صاحب فرزند شوند و سعی میکنند از ....
نکته سوم)مورد دیگر اینکه زنها و مردها همیشه نگران آن هستند این است که فکر میکنند بدلیل .......
منتظر حضور سبز و نظرات سازندتون هستم

این مطالب فقط جنبه آموزشی برای زوجهای جوان برای لذت بردن بیشتر از زندگی را دارد....

مرتضی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:12

سلام
خوبی؟
منو میشناسی؟
آره داداش مرتضی
بابا بیخیال دیگه
عجب گیری افتادیما
اینو همیشه تو گوشت فرو کن
اگه دوستت داشت نمیرفت
با رفتن دوست داشتن ثابت نیمشه!!!
بفهم
بفهم!!!

نگار یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:43 http://www.nazdelak.persianblog.ir

سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟خیلی وبتو دوست دارم.دوست دارم بیشتر بات اشنا شم.

رویا شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:19 http://asheghidartariki.blogfa.com

سلام وب جالبی بود به منم سر بزن بای

elena شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:55 http://www.girlsoss.blogfa.com

salam azizam.veb kheyli zibaii dary age be vebe man ham sar bezani kheyli khosh hal misham va age khasti man ro link koni ba esme jadidi tarin sms roz donya link kon.mer30
ئخرشبشلا ذشساه!

سینوهه جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:47 http://shabaane.blogsky.com

سلام گله
خوبی؟؟!
دیگه مارو تاییدم نمیکنی نه؟!باشه....................
دلزنده و جاوید باشی
ایام به کام

غریب آشنا پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 http://www.serene.blogfa.com

امیدوارم زیباترین گلها زیر پایت ، قشنگترین چشمها بدرقه راهت ، زیباترین لبخندها بر لبلنت و بالاترین دستها نگهبانت باشد . و به یاد داشته باشی هرگز نرود یاد شما از خاطر ما.
سلام خیلی خوب بود همه مطالب وبلاگت و هم با احساس امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی عزیزم .اگه وقت کردی بهم سر بزن منتظر قدمهای پر مهرت تو وبلاگم هستم .

سروش چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:40 http://www.jasminlover.blogfa.com

سلام.
مطالبتون جالب و زیبا بود.
منم عاشقم ولی عشقم یه جورایی با بقیه فرق داره(!@)
اگه به قلب شکسته ی من سر بزنید هم من رو خوشحال کردید و هم قضیه ی عشق من رو می فهمید ...
راستی! اونی که من عاشقشم اسمش یاسمین و آلمانی! خودشون(به لهجه آلمانی) جاسمین صدا میزننش ولی واسه من یه دنیاست.
خداحافظ

علی چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 http://faryadnameha.blogfa.com

سلام

تو که سر نمی زنی ولی من دوستامو فراموش نمی کنم.

راستی چرا نمی آپی؟

پسرک غمگین چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 http://stonehearts.blogsky.com

سلام یاسمین

خوبی؟

یاسمین چرا بهم سر نمیزنی دیگه؟

منتظرتم بیا آبجی

بیا زودی پیشم

همیشه شاد باشی

بای...

سینوهه سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:14

سلام
گریه نکن فدای سرت قربون اون دل بی حواست!
ایام به کام

هادی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 http://sniper66.blogfa.com

تبریک میگم.

سلام دوست عزیز.
خسته نباشی.ببخشید که من یه مدت نبودم.آخه حال درست حسابی نداشتم.ولی حالا برگشتم.
آپ قشنگی بود.
منتظرت هستم.
تو دیگه تنهام نذار

فرشید یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 http://farshidx.blogsky.com/

سلام

غم چیزی نیست که روزگار به ما میده
مقدار غم رو خودمون انتخاب میکنیم!
البته این یه حرف بی معنیه
وقتی یه نفر پر از تنهایی و بیکسی هست
دیگه انتخابی باقی نمیمونه بجز غم!
موفق باشی

امیر یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 http://baghevojod.blogsky.com

سلام یاسی جونم
من نگرانتم اومدی حتما خبرم کن

... شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 19:30

):
منم تنها گذاشتن... یه ساله...
راحت درکت میکنم
فقط... به نظرم لازم نیست فراموش بشه (گرچه شدنی هم نیست) از خدا میخوام بمون قدرتی بده که باش کنار بیایم

افسوس....

امیر جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 21:45 http://www.sahel2007.blogsky.com

سلام
خوبی ؟.....
حالا ما بیمعرفتیم بهت سر نمیزنیم تو چرا .... ؟!

الان وقتی داشتم میومدم وبلاگت امیدوار بودم حال و هوای بلاگت عوض شده باشه و خودت روحیه ی شادی پیدا کرده باشی ولی مثل اینکه زهی خیال باطل بر من !
راستش خیلی دوست دارم بدونم اینهمه غم بخاطر چیه، بخاطر عشق؟ دوستی ؟ مربوط به یه کسی میشه که عاشقش بودی ؟ یا ..... ؟

در هر صورت میتونی چور دیگه ای هم فکر کنی اگه بخوای
امیدوارم حالت خوب باشه
فعلا

آقاهه پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:14 http://www.yeaghahe.blogfa.com

سلام منم آقاهه
تولد یک مرد مبارک
تولد مردی مبارک
روزی که خدا مردیو مردونگیو با یه مرد به مردم سرمشق کرد
مبارک



۱۲۱

محمد چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:49 http://www.kolbebarfi.blogfa.com

سلام خانومی
حالت خوبه قهری با من پیشم نمیای ؟؟
یه مطلب زدم بیا ببین تاثیر میزاره
منتظرتم

یاسر شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:00

یه روز بارون ... یه روز آفتاب
.
.

یه روز آروم .... یه روز بی تاب
.
.

یه روز با من .... یه روز بی من
.
.
.

یه روز همدل ... یه روز دشمن
.
.
.
یه روز آبیترین دریا .... یه روز تاریک مثه فردا
.
.
یه روز بغل بغل آغوش .... یه روز ستاره ای خموش!!!
.
.
.

یه روز غمگین ...یه روز بی غم
.
.
.
یه روز با هم ... یه روز بی هم
.
.
.
یه روز تا سقف یک آغاز .......... یه روز پایان بی آغاز !!!

.
.
.
.
یه روز همسایه با ریا!.... یه روز سردرگم و تنها!!.....
.
.
.
یه روز امنیتی در من ...یه روز بزرگنرین برزن!!!!....


شرمنده نظارتو شلوغ کردم .
ایشالله که هیچ وقت غمگین نباشی.
یا علی

مرسی عزیزم
خیلی زیبا بود
دلت شاد

عبداله چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 19:51 http://damdami2.blogsky.com

بعید می دونم که ای کامنت رو بخونی ولی هنوزم که حرفات بو غم می ده؟
در پناه هو

حسین چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:32 http://kashefedezfuly.blogsky.com

سلام
تبریک بخاطر دومین سال وبلاگت و تسلیت بخاطر غمت.
یه سری بزنی خوشحال می شم. مثل اینکه هر وقت میام تو نمیای؟
منتظرتم.
موفق باشی

شمع سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 http://ernesto-che-guevara.blogfa.com/

تو سفر خواهی کرد
من ترا در نفسم خواهم خواند
وقتی آزاد شوند از قفس کهنه
کبوترهایم
در جوار همه گنبد ها
به زیارتگاه چشمانت می آیم
و در آن لحظه ماه
در دستم خواهد خواند
- زندگی در فراسوی همه زنجیره ست ...

Emad دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 17:28

Salam emadam age dost dashtin sheramo vasaton send mikonam man mikham sheramo zodtar chap konam age dost dashtin ba man to ketab kar konid baham tamas begirin 09366993448

سلام عماد جان
اگه دوست داشتی شعرتو واسم بنویس تا اگه منو قابل دونستی اونو تو وبلاگم بذارم البته با اسم خودت
دلت شاد

نوید دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:23 http://www.mosadeq0024.blogfa.com

سلام دوستم وب عالی دارید معلوم است زیاد زحمت کشیدی موفق باشی اگر با تبادله لینک موافق هستی خبرم کن

شادی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 19:29

مجتبی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:38

دختری با دامن حریر جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:25 http://www.patty.blogsky.com

سلام عزیزم.
وبلاگ خیلی جالب و زیبایی داری...!!!
من که خیلی خوشحال شدم تا یکی رو تقریبا شبیه به افکار خودم پیدا کردم...
خوشحال میشم اگه بهم سری بزنی عزیزم...

سپیده(صدای خاموش جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:03 http://sedayekhamosh.blogfa.com

سلام خوبی؟؟؟

بعد از 100 سال اپ کردم بیا ببین نظرم میدیاااااااااا...[گل]

فعلا بای [گل][قلب][گل][بدرود]

بهمن پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 http://www.deadpoems2007.blogfa

salam tabrik babate 2saleshodane webloget !!
happy your 2 salegi weblog
be ma ham sari bezan
ذغث

حسین چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 http://gomshodeeshgh.blogfa

سلام یاسمن
می خواهم برادرانه یک چیزی را بهت بگم که می دونم حال تو هم مثل من است اما خود را آن قدر ناامید نکن عشق ازدست رفته یک روزی برمی گردد اگر او بخواهد اگه می شه یک سری هم به ما بزن

پیمان سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:52



_____________________________________$$$$$$$
___________________________________$$$$$$$$$
___________________________________$$$___$
___________________________$$$____$$$$
_________________________$$$$$$$__$$$$$$$$$$$
_______________________$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$
_______________________$$$___$______$$$$$$$$$$
________________$$$$__$$$$_________________$$$
_____________$__$$$$__$$$$$$$$$$$_____$____$$$
__________$$$___$$$$___$$$$$$$$$$$__$$$$__$$$$
_________$$$$___$$$$$___$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$
____$____$$$_____$$$$__________$$$___$$$$$$$
__$$$$__$$$$_____$$$$_____$____$$$_____$
__$$$$__$$$_______$$$$__$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$______$$$$__$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$_____$$$$___$$$$$$
___$$$$$$$$$$$_____$$$
____$$$$$$$$$$$____$$$$
____$$$$$__$$$$$___$$$
____$$$$$___$$$$$$
____$$$$$____$$$
_____$$$$
_____$$$$
_____$$$

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد